AFBLÆST:moog prodigy

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
hammondhands
Medlem
Indlæg: 131

AFBLÆST:moog prodigy

Indlæg af hammondhands »

Det handler ikke om penge - dumt at tænke sådan, men jeg prøver også at holde grejmængden nede og jeg har et princip om at alt hvad jeg har skal kunne anvendes til gigs.

Prisføler. Hvad mon en moog prodigy i rimelig stand er værd med kentonmidikit? Jeg er egentlig meget i tvivl om jeg skal sælge - overvejer en subsequent 37 - er der nogen der kan hjælpe mig lidt?
Senest rettet af hammondhands ons 15. aug 2018 20:05, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
BOBofthePOP
Forum Donator
Indlæg: 404
Sted: Nørrebronx

Indlæg af BOBofthePOP »

På E-bay ligger der tre stykker fra ca. 5-8.000 :-)
d(-_-)b
www.facebook.com/weknownothingdk
Producer: We Know Nothing / Klaus Schønning / Michael Barcelona and the World / StenoSaur

Default avatar
Telstar
Forum Donator
Indlæg: 354

Indlæg af Telstar »

Salgspris på Ebay: 6-6.500,-

Medlemsavatar
jenslyd
Forum Donator
Indlæg: 116
Sted: Odense

Indlæg af jenslyd »

Kunne du ikke smide nogle billed3r op så jeg kan se hvordan træværket har det, kunne godt være interesseret.

Medlemsavatar
asle
Forum Donator
Indlæg: 684
Sted: Cph

Indlæg af asle »

Jeg har haft Subphaty'en som er forløberen til 37 (37 er bare med alle knapper tilgængelige og ikke skjult i menuer)...

Jeg ejer en Prodigy. jeg ville ANYDAY tage prodigyen over 37'eren... de nye moogs - ja det tordner da som en moog - men er på INGEN måde bløde og lækre i tonen op imod Prodigyen - eller Voyageren for den sagskyld....
Jeg har lavet mange plader med nævnte - og dvs testet meget frem og tilbage.... og havde ikke problemer med at skille mig af men mine Moogs af nyre dato.... de gamle der imod..... no way ... :-) my 2 cents
Senest rettet af asle fre 5. okt 2018 13:50, rettet i alt 1 gang.

Default avatar
mirland
Medlem
Indlæg: 206
Sted: 8870

Indlæg af mirland »

Har du billeder? Hvor står den henne?

Medlemsavatar
hammondhands
Medlem
Indlæg: 131

Indlæg af hammondhands »

asle skrev:Jeg har haft Subphaty'en som er forløberen til 37 (37 er bare med alle knapper tilgængelige og ikke skjult i menuer)...

Jeg ejer en Prodigy. jeg ville ANYWAY tage prodigyen over 37'eren... de nye moogs - ja det tordner da som en moog - men er på INGEN måde bløde og lækre i tonen op imod Prodigyen - eller Voyageren for den sagskyld....
Jeg har lavet mange plader med nævnte - og dvs testet meget frem og tilbage.... og havde ikke problemer med at skille mig af men mine Moogs af nyre dato.... de gamle der imod..... no way ... :-) my 2 cents
Jeg har ikke haft 37'eren hjemme, men jeg har prøvet den. Det er rigtigt at den ikke fik hårene til at rejse sig på armene som min prodigy gjorde første gang jeg kom hjem med den (og stadig gør). :shock: Men tør jeg at gigge med min prodigy - maybe not og jeg har et princip om ikke at have hw jeg ikke kan tage med på gigs - decisions decisions :-)

Medlemsavatar
asle
Forum Donator
Indlæg: 684
Sted: Cph

Indlæg af asle »

forstår jeg godt.... du må ikke sælge Prodigyen

Medlemsavatar
hammondhands
Medlem
Indlæg: 131

Indlæg af hammondhands »

asle skrev: fre 5. okt 2018 13:50 forstår jeg godt.... du må ikke sælge Prodigyen
Jeg beholdt prodigyen - mikki herinde vil give den et eftersyn, så holder den jo nok lidt endnu og hvor lyder den bare vildt godt 8-)

Nyt svar