Synthstudie - kun samlet salg - giv et bud - AFBLÆST

Salg af udstyr.
Nyt svar
Default avatar
ron3113
Medlem
Indlæg: 43

Synthstudie - kun samlet salg - giv et bud - AFBLÆST

Indlæg af ron3113 »

Kære lydmaskinister,

Jeg må med stor ærgrelse erkende at mit dagligliv har vundet over mit musikliv. Der er ikke længere tid til at rode med mærkelige filformater, eksperimentere med hvordan-lyder-det-hvis-man-kører-sådan-en-igennem-sådan-en, eller plads til at have et helt rum fyldt med gear. Det er tid til et pænt og velordnet instrument der kan stå i en stue uden at overtage den. En Kronos, for eksempel, eller en Forte.

For at skaffe mig af med alt det der roder og i samme hug skaffe nogle penge til at indkøbe sådan et vokseninstrument ville jeg høre, om der kunne være nogen derude der havde lyst til at give et bud på hele molevitten? Kan ikke overskue at skulle sælge det hele del for del, og er derfor åben for at give en god pris. Jeg går ikke efter nødvendigvis efter top dollar, men regner dog med bud der er rimelige. Jeg står gerne for at transportere sagerne på Sjælland.

Samlingen består af:

Ensoniq SD-1 (meget god stand)
Roland Alpha Juno 2 (god stand)
Roland D50 (slidt koncertinstrument, 3 tangenter skal renses)
Korg Arp Odyssey module (whiteface, perfekt stand)
Kurzweil K2000R (64 mb, god stand)
Dynacord ADS (2 mb, god stand)
MAM MB33 (perfekt stand)
Yamaha RX7 (slidt koncertinstrument, alt fungerer dog)
Alesis DM Pro (8 mb pcmcia memory, perfekt stand, lider dog vist nok af ustabilitet hvis den bruges som trigger, har aldrig prøvet)
Dynacord Echochord S75 (skal have skiftet bånd, er indkøbt)
Fjederrumklang, rackformat, stereo (mærke huskes ikke, står på loftet)
Soundtracs 12-kanals mixer
Derudover lidt diverse effekter, krydsfelt, midi interface, o. lign.
Senest rettet af ron3113 tors 2. aug 2018 15:58, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Jeg tror, at du skal være ualmindelig heldig for at få et samlet salg - og til et rimeligt beløb. Overvej at åbne op for enkeltsag - og held og lykke med salget.

Default avatar
ron3113
Medlem
Indlæg: 43

Indlæg af ron3113 »

Hej GS - tak for rådet - du har sikkert ret. Jeg giver den dog lige et par dage for at se, om der skulle være en derude der går og planlægger den næste helt store synthwave-plade.

Andre idéer eller gode råd er for øvrigt velkomne.

Default avatar
ron3113
Medlem
Indlæg: 43

Indlæg af ron3113 »

Et lille bump

Evt. bytte med en Kronos 2 61 med lidt oveni til Kronos-haveren.

Urealistisk? Måske, men hvem ved om der sidder én derude og bander over at det er alt for nemt at arbejde med en Kronos og at det var meget bedre dengang i 80'erne, hvor der skulle blod, sved og tårer til at lave et track. Der følger endda en Rolanc MC50 mki sequencer med, så man virkelig kan gøre det retro-besværligt for sig selv :-)

Nyt svar