Roland MC909 - AFBLÆST

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator
Indlæg: 344

Roland MC909 - AFBLÆST

Indlæg af Gothi »

Hej Lydmaskinen
Jeg sætter hermed noget grej til salg.


BEHRINGER MODEL D: 2000 kr. SOLGT!

KORG VOLCA BASS + Strømforsyning: 500 kr. (+ 54 kr. ved forsendelse) SOLGT!

OXYGEN49 USB KEYBOARD til PC og iPad (classic, ikke den nye version): 400 kr. SOLGT!

ROLAND MC909, udvidet til max ram på 272 mb. Der følger et ekstra Smart Media kort på 128 MB. Udvidet med XV-kortet DANCE. Er i meget flot stand: 3500 kr.

Bor i Sorø by, men kan eventuelt mødes på Sorø Station på aftalt tidspunkt.

FASTE PRISER! (i hvert fald i den lave ende, så ingen fjollede bud, tak...og nej Jens, jeg vil ikke bytte med din töjcase).

Bedste Hilsner
Henrik
Senest rettet af Gothi tirs 24. jul 2018 13:53, rettet i alt 16 gange.

Medlemsavatar
Thomas M
Medlem
Indlæg: 398
Sted: Ruds Vedby

Indlæg af Thomas M »

Aar......for filan da. Den Model D kunne jeg godt bruge men skal desværre lige af med noget Eurorack (MTM Turing Machine II) og en Modal CraftRhythm før jeg har råd :cry:
Og jeg bor endda ikke særlig langt væk fra dig (bor i Ruds Vedby) :-)
Hvis Gaffatape ikke kan lave det, har du ikke brugt nok.

Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator
Indlæg: 344

Indlæg af Gothi »

Well, hvis du kommer af med det og den ikke er gået endnu, er du jo mere end velkommen til at kigge forbi :-D

Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator
Indlæg: 344

Indlæg af Gothi »

Hej
Har lige slået 100 kr. af Boog prisen for at gøre det en smule mere attraktivt at besøge Sorø :wink:

Default avatar
esbvall
Medlem
Indlæg: 27

Indlæg af esbvall »

Vedr. behringer, er du til at handle med? Hvis du tager den med til Kbh, vil jeg gerne give 2000 cash. Vh Esben

Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator
Indlæg: 344

Indlæg af Gothi »

Hej, Esben, jeg er da altid til at tale med, men plejer nu at mene det når jeg skriver faste priser, medmindre nogle byder over :dollargrin: . Jeg skal ikke til Kbh. før primo august og har allerede to i kø, som vil give fuld pris, hvis jeg skal derind, så dit tilbud kan desværre ikke friste i denne omgang.

Bedste Hilsner
Henrik

Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator
Indlæg: 344

Indlæg af Gothi »

Hej igen lydmaskinen. Jeg bumper lige denne tråd med lidt mere gear til salg. En Oxygen49 usb kontroller (400 kr.) og en vaskeægte MC909 (4000 kr.), som farmor Rolandina bagte dem i nullerne. Se ændringer i OP.

Default avatar
marklin
Medlem
Indlæg: 37

Indlæg af marklin »

Hej Henrik
Jeg vil gerne tage mig af oxygen49, sender lige pm med detaljer
/Markus

Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator
Indlæg: 344

Indlæg af Gothi »

Så er der igen et bump. Da jeg ikke skal til København forløbigt har jeg slået 200 kr. af Boogen og MCen for atter at invitere til sigthseeing i Sorø :-D

De koster nu hhv. 2000 kr. og 3800 kr. Men så bliver priserne altså heller ikke lavere.

I øvrigt bytter jeg gerne Boogen for en Bass Station 2, en Roland alpha Juno 1 eller Roland MKS-50. Disse kan også indgå i handel med MC909 efter aftale.

Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator
Indlæg: 344

Indlæg af Gothi »

Hej igen
Så røg Boogen til Thomas, som kom på visit til Sorø og virkede meget glad for sin nye darling.

I mellemtiden har jeg fået vejet min Volca Bass på posthuset. Den koster 54 kr. at sende som “brev” . Hvis der er nogle, der er friske på at slå halv skade om portoen, dvs. 26 kr. pr. næse og således give 676 kr. for Volcaen, sender jeg den gerne mod forudbetaling via mobilepay, som jeg som regel kan se på kontoen indenfor en time. Jeg er NEM-ID valideret på DBA,

https://www.dba.dk/synthesizer-korg-vol ... 045930351/

så stol trygt på, at jeg er den, jeg skriver jeg er, og vil tage afsted mod posthuset i samme minut pengene tikker ind på kontoen (givet at det ikke er efter posthusets fyraften). På musikerære :-)

Skriv og læg en addresse, hvis det har interesse.

Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator
Indlæg: 344

Indlæg af Gothi »

Volca Bass er nu nedsat til 500 kr. + 54 kr. i forsendelse :-)

Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator
Indlæg: 344

Indlæg af Gothi »

Så røg Oxygen49 også.

Tilbage står min MC909 og den slår jeg hermed 300 kr. af, så den nye pris er nu 3500 kr.

Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator
Indlæg: 344

Indlæg af Gothi »

Ja, så nåede jeg det berømte punkt, hvor jeg fik kolde fødder hvad et salg angår, så MC909 er hermed trukket tilbage fra markedet. Bliver et salg aktuelt igen, vil den få en dedikeret tråd, for den nærværende er efterhånden noget af et clusterfuck.

God inspiration til alle.

Nyt svar