Midas Venice F32 SOLGT

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
KlausH
Medlem
Indlæg: 1624
Sted: KBH NV

Re: Midas Venice F32 SOLGT

Indlæg af KlausH »

niklasni1 skrev:Hvis jeg havde haft plads til den havde jeg købt den til at jamme techno på, det er vist også det Klaus har brugt den til.
Præcis, tror seriøst aldrig der har været sat en mikrofon til den i al den tid vi har ejet den :)

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

KlausH skrev:
niklasni1 skrev:Hvis jeg havde haft plads til den havde jeg købt den til at jamme techno på, det er vist også det Klaus har brugt den til.
Præcis, tror seriøst aldrig der har været sat en mikrofon til den i al den tid vi har ejet den :)
Behøver jeg at fortælle at mic'pre ikke bliver bypassed af den grund, man hiver blot 20 dB af og så sender mand den ind igennem samme kredsløb????

--sd

Default avatar
niklasni1
Medlem
Indlæg: 1533
Sted: Den ekstreme vestegn

Indlæg af niklasni1 »

Det er vel meget almindeligt... bare peak LEDsne blinker i takt, så er jeg glad.
Nobody noes.

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Men for at kunne track'e og eventuelt summe analogt, med en meget mere intuitiv EQ med accelrated slope ... og så spritny til blot kr. 5000 + moms - syntes dette at være et meget bedre køb:

https://www.thomann.de/dk/soundcraft_si ... arch_prv_7

--sd

Medlemsavatar
KlausH
Medlem
Indlæg: 1624
Sted: KBH NV

Indlæg af KlausH »

Søren Dyhr skrev:Men for at kunne track'e og eventuelt summe analogt, med en meget mere intuitiv EQ med accelrated slope ... og så spritny til blot kr. 5000 + moms - syntes dette at være et meget bedre køb:

https://www.thomann.de/dk/soundcraft_si ... arch_prv_7

--sd
Har faktisk kig på lillebroren som erstatning. har dog hørt folk nævne at at DA'en automatisk dæmper det indgående signal med 20 db. Kan det vitterligt passe at de ikke kan bypasses? Ved at Mackie havde en mixer med denne uduelige "funktion" for et par år siden

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

KlausH skrev:
Søren Dyhr skrev:Men for at kunne track'e og eventuelt summe analogt, med en meget mere intuitiv EQ med accelrated slope ... og så spritny til blot kr. 5000 + moms - syntes dette at være et meget bedre køb:

https://www.thomann.de/dk/soundcraft_si ... arch_prv_7

--sd
Har faktisk kig på lillebroren som erstatning. har dog hørt folk nævne at at DA'en automatisk dæmper det indgående signal med 20 db. Kan det vitterligt passe at de ikke kan bypasses? Ved at Mackie havde en mixer med denne uduelige "funktion" for et par år siden
Nu er gainstaging jo lidt af en kunst, men det er sådan at lydkortet i den hele tiden får signal ind og at man jo uforvarent ville kunne sætte en iPhone ind på XLR ledningen ind for fuld gain, og den kan vel kaste en 1,44 v rms ind og dette ligger godt og vel 20 dB over almindelige mikrofonsignaler, hvilket givetvis ville kaste en pæn sjat digital forvrængning af sig - jeg syntes ikke det er tåbeligt ... man kunne selvfølgelig sende phantom power tilbage iphone'en når sådan noget skete, så ville den hurtigt blive tavs.

--sd

Nyt svar