Diverse studioudstyr sælges billigt

Salg af udstyr.
Nyt svar
Default avatar
Marika88
Medlem
Indlæg: 11
Sted: Aarhus/Holstebro

Diverse studioudstyr sælges billigt

Indlæg af Marika88 »

Jeg har et studio, der skal ryddes snarest.
Kig på billederne og byd.
Afhentning eller aflevering kan ske i Aarhus og Holstebro.

Mvh. Marie

IMG_0058.jpg
IMG_0058.jpg (837.2 KiB) Vist 1245 gange
IMG_0057.jpg
IMG_0057.jpg (773.02 KiB) Vist 1245 gange
IMG_0055 (1).jpg
IMG_0055 (1).jpg (696.35 KiB) Vist 964 gange
IMG_0056.jpg
IMG_0056.jpg (879.33 KiB) Vist 964 gange
Senest rettet af Marika88 lør 3. mar 2018 20:31, rettet i alt 1 gang.

Default avatar
Marika88
Medlem
Indlæg: 11
Sted: Aarhus/Holstebro

Indlæg af Marika88 »

IMG_0025.JPG
IMG_0025.JPG (729.78 KiB) Vist 1244 gange
Vedhæftede filer
IMG_0027.JPG
IMG_0027.JPG (1.17 MiB) Vist 1244 gange

Default avatar
Marika88
Medlem
Indlæg: 11
Sted: Aarhus/Holstebro

Indlæg af Marika88 »

IMG_0033.JPG
IMG_0033.JPG (1018.94 KiB) Vist 1232 gange
IMG_0050.JPG
IMG_0050.JPG (1.25 MiB) Vist 1232 gange

Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

Er meterbroen smadret på den tac scorpion eller er det lyset der driller?
Deaktiveret

Default avatar
Marika88
Medlem
Indlæg: 11
Sted: Aarhus/Holstebro

Indlæg af Marika88 »

Det er bare noget papir! - Jeg udskifter billedet, så snart jeg får mulighed for det :-)

Default avatar
Marika88
Medlem
Indlæg: 11
Sted: Aarhus/Holstebro

Indlæg af Marika88 »

IMG_0081.jpg
IMG_0081.jpg (885.2 KiB) Vist 964 gange

Default avatar
Marika88
Medlem
Indlæg: 11
Sted: Aarhus/Holstebro

Indlæg af Marika88 »

Jeg ved snart ikke, hvordan jeg skal komme af med denne mixer. Hvis der skulle være nogen med idéer, så sig endelig til :-).

Default avatar
GuitarTech
Medlem
Indlæg: 47

Indlæg af GuitarTech »

Marika88 skrev:Jeg ved snart ikke, hvordan jeg skal komme af med denne mixer. Hvis der skulle være nogen med idéer, så sig endelig til :-).
Det tror jeg ikke du får held med - altså at sælge den. Moderne software har gjort den overflødig på mange måder. Jeg har samme problem med visse ting - tiden løber fra det. Du skal i hvert fald meget langt ned i pris. Så du skal overveje, om det er din tid og energi værd.

Det er ærgerligt - ikke bare at man ikke kan få lidt penge for tingene, men at man kan blive nødt til at smide noget, som man selv synes har mere liv i sig, skulle smides på lossepladsen.

I tilfældet med elektronik, skal man tænke på, at det er modsat vin - desto længere man venter, desto mindre bliver det værd. Jeg har oplevet at være i studier med store pulte stillet op - der ikke var sat til. Det var kun fordi det så godt ud, de stod der. I virkeligheden røg det hele direkte ind Pro Tools. Vi er altså der, hvor store konsoller ikke er andet end retro møblement i nogle tilfælde. Naturligvis ikke alle, der er helt klart analoge pulte der er meget eftertragtede.

Jeg har en fornemmelse af, at du har overtaget tingene, pludseligt. I hvert fald er din profil ny, og du er ikke enormt teknisk i dine beskrivelser. Jeg har oplevet at skulle finde hoved og hale i studioudstyr efter ejerens pludselige død, og jeg havde nogen viden i forvejen om sådanne ting - på trods af dét, var det meget vanskeligt at værdisætte og afsætte tingene. Det er en jungle uden lige.

Skriv PM hvis du har brug for hjælp. Jeg ved ikke alt, men jeg ved noget.
Min viden og hukommelse er rusten. Jeg er ikke up to date. Bær over med mine fejl.

Default avatar
Marika88
Medlem
Indlæg: 11
Sted: Aarhus/Holstebro

Indlæg af Marika88 »

Tak for svaret. Jeg skal bare prøve at komme af med den - om ikke andet, så for et symbolsk beløb..

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Spørgsmålet er hvilken stand mixeren er i, for hvis man søger på billeder af dem tyder det på at mange har haft den med som tour mixer til koncerter, og så kan målgruppen måske åbne lidt op, hvis et band ønsker noget vildere udstyr til øvelokalet, tænker at den skal på DBA hvis den ikke allerede er det.

Dantax højttaleren kender jeg, og den tvivler jeg også på at du får afsat herinde som studiehøjttaler, der mangler også et metal gitter ud for diskanten.

Facebook grupper og DBA er ofte et godt sted hvis det skal gå hurtigere.

I mine øjne er den Lexicon rumklang og dbx processoren dem der har lidt værdi, mixeren bør man også kunne få mindst et symbolsk beløb for, men hvis man ikke kender standen er det også et sats for køber.

Jeg har ingen erfaring med værdi på sampler og de andre "rumklange".
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Ta' nogle billeder, hvor grejet er sat til, så man kan se display osv virker.

Se at tørre det af for støv og snask inden de nye billeder tages. Det ligner en major biohazard.

Default avatar
Marika88
Medlem
Indlæg: 11
Sted: Aarhus/Holstebro

Indlæg af Marika88 »

Mange tak for kommentarer og råd!

Salget går fint nok på DBA og i facebook grupper, og nu er mixeren også afsat.

Ja, jeg vil godt indrømme, at billederne ikke er nogen god reklame! Min plan er nu at rengøre tingene og lægge dem op enkeltvis med flere detaljer :-)

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Marika88 skrev:Mange tak for kommentarer og råd!

Salget går fint nok på DBA og i facebook grupper, og nu er mixeren også afsat.
Det lyder godt :)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar