[SOLGT] Prophet, Moog Modular, MiniFilter og Analog lab software + Keyboard [Ny Pris]

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
KristianNielsen
Medlem
Indlæg: 2491
Sted: Holbæk

[SOLGT] Prophet, Moog Modular, MiniFilter og Analog lab software + Keyboard [Ny Pris]

Indlæg af KristianNielsen »

Har efterhånden haft mit Arturia Analog Factory Experience keyboard-controller stående i sin kasse i en del tid, og får ikke rigtig brugt de Arturia plugins jeg har, så tænker de kan få en ny og bedre ejer.

Den er mere eller mindre perfekt kosmetisk stand, og inklusiv original emballage osv.

Bud på de enkelte plugins er velkomne - de kan overføres via Arturia's hjemmeside :)

Det er følgende plugins:
- Analog Lab
- MiniFilter V
- Moog Modular V2
- Prophet V2

Pris i alt: 900kr + fragt, eller afhentning i Holbæk (i så fald kan vi lave konto/licens overførsler der også).

Kontant, bankoverførsel/MobilePay eller BTC/ETH/LTC modtages :)

Jeg har både kasse og discs etc. til den gamle version af Moog Modular, som du evt kan få med ved afhentning (eller sendes separat på købers regning).

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Senest rettet af KristianNielsen lør 27. jan 2018 14:22, rettet i alt 5 gange.

Medlemsavatar
KristianNielsen
Medlem
Indlæg: 2491
Sted: Holbæk

Indlæg af KristianNielsen »

Fandt kassen til Moog Modular plugin'et, hvis det skal have interesse for nogen.

Billede

Billede



Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Den vil jeg sgu gerne købe - Jeg er i tvivl om, hvornår jeg kan komme til Holbæk og hente, men jeg kan godt betale nu, og så kan du bare lægge den til side?
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
KristianNielsen
Medlem
Indlæg: 2491
Sted: Holbæk

Indlæg af KristianNielsen »

Det kan vi sagtens sige, hvis det er - kan evt. overføre plugins til dig med det samme, og så kan du bare hente controller osv når det passer dig :) Har du allerede en Arturia konto?

Nyt svar