Arturia Analog Factory Experience + Prophet, Moog Modular, MiniFilter og Analog lab software

Salg af udstyr.
Brugeravatar
KristianNielsen
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Holbæk

Arturia Analog Factory Experience + Prophet, Moog Modular, MiniFilter og Analog lab software

Indlæg Skrevet: 30. okt 2017, 20:27

Har efterhånden haft mit Arturia Analog Factory Experience keyboard-controller stående i sin kasse i en del tid, og får ikke rigtig brugt de Arturia plugins jeg har, så tænker de kan få en ny og bedre ejer.

Den er mere eller mindre perfekt kosmetisk stand, og inklusiv original emballage osv.

Bud på de enkelte plugins er velkomne - de kan overføres via Arturia's hjemmeside :)

Det er følgende plugins:
- Analog Lab
- MiniFilter V
- Moog Modular V2
- Prophet V2

Pris i alt: 2000kr + fragt, eller afhentning i Holbæk (i så fald kan vi lave konto/licens overførsler der også).

Jeg er ret sikker på at jeg har både kasse og discs etc. til den gamle version af Moog Modular, som du evt kan få med ved afhentning (eller sendes separat på købers regning).

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Brugeravatar
KristianNielsen
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Holbæk

Re: Arturia Analog Factory Experience + Prophet, Moog Modular, MiniFilter og Analog lab software

Indlæg Skrevet: 7. nov 2017, 12:56

Fandt kassen til Moog Modular plugin'et, hvis det skal have interesse for nogen.

Billede

Billede

Tilbage til "Sælges"