S: Violet " Black Knight" studiemikrofon + Tilbehør

Salg af udstyr.
Brugeravatar
Furland
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Far, far away hinsidan

S: Violet " Black Knight" studiemikrofon + Tilbehør

Indlæg Skrevet: 11. sep 2017, 13:46

En meget velholdt og sparsomt brugt mikrofon ryger nu op til salg, da jeg ikke anvender den nok i hverdagen.

Pris 2000 Danske Kroner

Violet "Black Knight" har en speciel feature, at man kan vinkle condenser hovedet for at lave mikrojusteringer ifht det man indspiller.
Mind you, det er jo ikke mirakler der sker, men en praktisk lille funktion er det da.

SOS havde en anmeldelse hér: https://www.soundonsound.com/reviews/vi ... ack-knight

Mikrofonen kom direkte fra den tyske og jeg er eneste ejer. Har været i mit ikke ryger studie hele tiden og monteret i et medfølgende shockmount når den var i brug.

Ud over mikrofonen, følger der derfor shockmount, K&M pop-filter på svanehals, fastmount og trækasse til opbevaring med.

Da jeg bor i det Svenske naboland, men arbejder i CPH vil jeg gerne levere i en radius af 20+ km fra Københavns Lufthavn (mod en kop kaffe)
Jeg har også et halv defekt mikrofonstativ (spænde til højdejustering er lidt løs) samt et Prosnake 10m mikrofonkabel, som bliver kastet med ganske gratis, hvis der er tale om levering af mikrofonen.
What a (st)Deal!!

Jeg kan godt sende, men køber betaler fragten (via Post DK, sendt fra dansk postkontor). Forsendelse sker kun mod forudbetaling!

Skulle det usandsynlige ske, at der bydes, så gør vi det synligt her i tråden. Mikrofonen er ikke til salg på andre sider pt.
Du må gerne sende PM hvis det skal holdes under radaren, men jeg tager ikke mod bud under udgangsprisen. Skulle det være, så sænker jeg selv prisen når jeg bliver mere desperat!

Vh.
Thomas

IMG_0569.jpg
Violet Black Knight
IMG_0569.jpg (20.45 KiB) Vist 139 gange
:sweden:

Tilbage til "Sælges"