(SOLGT) Keyboardstativ med ekstra arme

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
jawin
Forum Donator
Indlæg: 1036
Sted: Holstebro

(SOLGT) Keyboardstativ med ekstra arme

Indlæg af jawin »

Hep

Udemærket stativ i god stand. Jeg laver lige den nemme http://www.dba.dk/keyboardstativ-proel- ... 035527306/

Prisen kan vi snakke om
Two wrongs don't make a right - however, three lefts do.

:) Jakob

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10824
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jakob du må lige skrive til mig først når du laver sådan nogle gode deals, der må være nogle fordele ved at være lokal. Hehe, men fedt at du fik solgt så hurtigt :)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
jawin
Forum Donator
Indlæg: 1036
Sted: Holstebro

Indlæg af jawin »

Hald skrev:Jakob du må lige skrive til mig først når du laver sådan nogle gode deals, der må være nogle fordele ved at være lokal. Hehe, men fedt at du fik solgt så hurtigt :)
Undskyld - det var en på DBA der huggede til 10min efter jeg havde lavet annoncen :-D

Nu ved jeg jo ikke hvilke ting du står og mangler ? Den flightcase jeg købte af dig engang er i overskud nu...... kan du bruge den igen ? :lol:
Two wrongs don't make a right - however, three lefts do.

:) Jakob

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10824
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

jawin skrev:Undskyld - det var en på DBA der huggede til 10min efter jeg havde lavet annoncen :-D

Nu ved jeg jo ikke hvilke ting du står og mangler ? Den flightcase jeg købte af dig engang er i overskud nu...... kan du bruge den igen ? :lol:
Hehe desværre ikke. Jeg tror vi begge er i en situation hvor vi egentlig har det vi har brug for, men fra tid til anden bliver fristet af andet grej. :)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar