Randall ISO cabinet m. V30, Vox amp, div. mics, TDH hot plate, Emma pisdiyauwot, ideelt for ungdomsklub, etc.

Salg af udstyr.
Nyt svar
Default avatar
GuitarTech
Medlem
Indlæg: 47

Randall ISO cabinet m. V30, Vox amp, div. mics, TDH hot plate, Emma pisdiyauwot, ideelt for ungdomsklub, etc.

Indlæg af GuitarTech »

Jeg stikker lige en finger i jorden her.

Jeg sidder med noget udstyr der ikke bruges mere, som kunne være en god startpakke for en ungdomsskole eller andre der ønsker at starte med kunne spille og indspille guitar og sang billigt.

Jeg er klart mest interesseret i at sælge det som en samlet pakke, men jeg er ikke blind for at det måske ikke er muligt.

For professionelle og øvede musikere har udstyret næppe meget interesse. Jeg har samlet det over årene, og med MESA mark V, Torpedo Live, RME HDSP 9652 og Steinberg lydkort er det simpelthen blevet udskiftet med ordentligt udstyr, og bliver aldrig brugt. Jeg synes det er synd at køre på lossepladsen, men det samler støv.

Jeg kan smide billeder og konkrete modelnumre og mærker ved interesse.

Det er:

Randall iso box, fra Thomann med 12" vintage 30.
Vox Valvetronix 50 watt, 12", 2 enheder med et enkelt rør man kan justere mætning på.
SM 57.
SM 58.
1 enkelt småmembran kondensator, TSM, en kineser af en art.
Sennheiser e604.
1 stormembrans kondensator, vistnok AKG.
TDH Hot Plate attenuator.
Hjemmebygget kasse i 22 mm MDF til at sætte Randall iso boks ned i, så der ikke slipper en lyd ud. Relativt pænt bygget.
Digitech DSP 21 legend.
Emma PISDIYAUWOT (metal distortion pedal)


Skriv ved interesse, jeg er absolut til at tale med.
Senest rettet af GuitarTech ons 5. jul 2017 11:52, rettet i alt 1 gang.
Min viden og hukommelse er rusten. Jeg er ikke up to date. Bær over med mine fejl.

Medlemsavatar
fortytwo
Medlem
Indlæg: 428
Sted: 2300

Indlæg af fortytwo »

Hvor mange Ohm er din Hot Plate på?
Knowledge is good
Rock is good
The knowledge of rock is good

Default avatar
GuitarTech
Medlem
Indlæg: 47

Indlæg af GuitarTech »

fortytwo skrev:Hvor mange Ohm er din Hot Plate på?
16.

Det er denne model, billedet er fra nettet, jeg er ikke i nærheden af tingene nu til at tage billeder, det kommer jeg først i morgen aften.
images (1).jpg
images (1).jpg (8.23 KiB) Vist 630 gange
Min viden og hukommelse er rusten. Jeg er ikke up to date. Bær over med mine fejl.

Default avatar
GuitarTech
Medlem
Indlæg: 47

Indlæg af GuitarTech »

Der røg lige en emma PISDIYAUWOT pedal med på listen.
Min viden og hukommelse er rusten. Jeg er ikke up to date. Bær over med mine fejl.

Medlemsavatar
madsmac
Forum Donator
Indlæg: 976
Sted: ca. midt i udkanten

Indlæg af madsmac »

Hvor i landet?

Default avatar
GuitarTech
Medlem
Indlæg: 47

Indlæg af GuitarTech »

madsmac skrev:Hvor i landet?
Århus.
Min viden og hukommelse er rusten. Jeg er ikke up to date. Bær over med mine fejl.

Default avatar
Steines
Medlem
Indlæg: 2

Indlæg af Steines »

PM sendt.

Nyt svar