Original korg ms-10 synth - ny pris

Salg af udstyr.
Nyt svar
Default avatar
basmund
Medlem
Indlæg: 141
Sted: KBH N

Original korg ms-10 synth - ny pris

Indlæg af basmund »

Senest rettet af basmund tirs 4. jul 2017 01:07, rettet i alt 1 gang.

Default avatar
Telstar
Forum Donator
Indlæg: 354

Indlæg af Telstar »

Korg MS-10 er helt sikkert interessant.
Forstår ikke prisen på 12k. De går for 4-5k på Ebay.

Default avatar
mupersan82
Medlem
Indlæg: 314

Indlæg af mupersan82 »

Den pris er da helt til grin! Hvad tænker du på?

Default avatar
basmund
Medlem
Indlæg: 141
Sted: KBH N

Indlæg af basmund »

Telstar skrev:Korg MS-10 er helt sikkert interessant.
Forstår ikke prisen på 12k. De går for 4-5k på Ebay.
Korrekt, 4-5k på ebay typisk fra USA og japan. Så skal du lægge minimum 1000 oveni for forsendelse, og mange vil også gerne have at man kommer og henter dem selv. Dertil kommer, at du ikke kan vide dig sikker på standen, og en evt. toldopkrævning der svarer til ca. en tredjedel af prisen. Givet vis vil du stadig slippe billigere, men personligt ville jeg ikke løbe risikoen.

Når det er sagt, så er 12.000 måske alligevel lidt for højt. Prissætningen hænger nok sammen med, at jeg har været glad for den, og at jeg derfor har det lidt svært med at skille mig af med den. Har sænket prisen til 10k nu og er også åben for bud. Men jeg er ikke desperat.

Default avatar
Northern Structures
Medlem
Indlæg: 15

Indlæg af Northern Structures »

Hvis du beslutter dig for at sælge til den rigtige pris, så er jeg klar. 10k er altså ret crazy. Men det virker også til at du ikke rigtigt vil sælge den :)

Medlemsavatar
teevee
Medlem
Indlæg: 2012
Sted: Randers/Århus

Indlæg af teevee »

basmund skrev:
Telstar skrev:Korg MS-10 er helt sikkert interessant.
Forstår ikke prisen på 12k. De går for 4-5k på Ebay.
Korrekt, 4-5k på ebay typisk fra USA og japan. Så skal du lægge minimum 1000 oveni for forsendelse, og mange vil også gerne have at man kommer og henter dem selv. Dertil kommer, at du ikke kan vide dig sikker på standen, og en evt. toldopkrævning der svarer til ca. en tredjedel af prisen. Givet vis vil du stadig slippe billigere, men personligt ville jeg ikke løbe risikoen.
nææh, de går også ofte til den pris i Tyskland, altså 4-5 k og porto fra Tyskland til Danmark er billigere end porto fra "Danmark til Danmark"->
http://www.ebay.de/itm/original-vintage ... 2577329693

Hvis der er problemer på ebay, så kan man jo altid åbne en Paypal case... :wink:
What?

Default avatar
basmund
Medlem
Indlæg: 141
Sted: KBH N

Indlæg af basmund »

Bump,

Ny pris igen.

Nyt svar