SOLGT: Roland Tr-606 m. strømforsyning

Salg af udstyr.
Brugeravatar
Rack
Ass. tekniker
Ass. tekniker
Sted: 2200 Kbh N

SOLGT: Roland Tr-606 m. strømforsyning

Indlæg Skrevet: 15. mar 2017, 21:03

---SOLGT---

Kære Maskinfolk,

Er der ikke en af jer der gider købe min Roland Tr-606?

Jeg skal bruge lidt dollars til noget andet der siger lyde, så 606'eren ryger i denne omgang.

Jeg har købt den for en håndfuld år siden af den originale ejer og den har stået sikkert hos siden (anskaffede den efter jeg er holdt op med at ryge, så den er tilmed clean).

Alle knapper og potmetre virker som de skal, og batteriafdelingen er ren og hukommelsen fungerer efter hensigten.

Maskinen har lidt kosmetiske bump hist og pist, men det er hovedsageligt på bag- og undersiden (se billeder).

Som det desværre ofte sker med denne serie var batteridækslet så mørt, at det knækkede første gang jeg skiftede batterier....så jeg røg på ebay og købte et nyere remake af den del. Det sidder perfekt og kommer sikkert til at holde de næste 20 år.
Igen se billede og jeg smider selvfølgelig det gamle dæksel med.

Dutterne på undersiden har jeg selv sat på for at stabilisere den på mit skæve arbejdsbord. De kan naturligvis let fjernes efter ønske.

Sidst men ikke mindst medfølger Boss strømforsyning også. Jeg ved ikke om det er den originale strømforsyning, men det var i alle fald den som tidligere ejer solgte den med.

Den befinder sig på Nørrebro og jeg sender gerne på købers anvisning, bekostning og ansvar.

Jeg syntes egentlig den burde koste 3.200, så lad os springe ekstranummeret over og gå direkte til tilbudsprisen på kr. 3.000,-

med venlig hilsen,
Vedhæftede filer
photo 1.JPG
photo 1.JPG (1.57 MiB) Vist 163 gange
photo 3.JPG
photo 3.JPG (1.48 MiB) Vist 163 gange
photo 4.JPG
photo 4.JPG (979.04 KiB) Vist 163 gange

Tilbage til "Sælges"