Du siger bare til, så prøver vi at finde en løsning

Jacodavis skrev:Hej, du har glemt at skrive at prisen er i Yen, ved din Jupiter 8![]()
By the way, i hvilken tilstand er din Roland s-330? Jeg overvejer den nemlig lidt (så gerne lidt billeder af den).
Er den i øvrigt nem og hurtig at bruge uden mus og skærm?
Jacodavis skrev:Hej, du har glemt at skrive at prisen er i Yen, ved din Jupiter 8![]()
By the way, i hvilken tilstand er din Roland s-330? Jeg overvejer den nemlig lidt (så gerne lidt billeder af den).
Nicolai skrev:Syns sgu' det er svært at tage et ordentligt billede af den, der hvor den sidder.. Men den er pæn...
Jacodavis skrev:By the way, i hvilken tilstand er din Roland s-330? Jeg overvejer den nemlig lidt (så gerne lidt billeder af den).
madmax skrev:Hej har du stadig Roland Fa-6 til salg ?
Hilsen Jan
teevee skrev:
Nej, den er langt fra let at bruge uden mus og skærm.
Ligesom med Roland S-550 skal du holde et par knapper nede ved opstart, for at fortælle maskinen at du bruger den uden mus :D (Kan ikke huske kombien)
Razmo skrev:Sig mig engang Nicolai... er FA-06 en fuldblods INTEGRA-7 ? ... jeg har kigget løseligt på specs'ne, og det ser umiddelbart ud til at det er præcis det samme, men har den alle de SuperNatural Acoustic lyde som INTEGRA'en? ... også dem men skal load'e ind i "slots" på en rigtig INTEGRA-7?
Nyprisen for en FA-06 er jo næsten 3k under hvad de tager for INTEGRA-7, og så får man keyboard, D-Beam, 8 voice sampler med oven i hatten, og stort farvedisplay!?
Where is the catch!?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster