Vintage Schaller Wah-wah/yoy-yoy

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Gunnar
Medlem
Indlæg: 234
Sted: Van Helsinge

Vintage Schaller Wah-wah/yoy-yoy

Indlæg af Gunnar »

Schaller Wah-Wah / Yoy-Yoy / Volume pedal som spritny i original emballage.

Ikke så mange kender vist Schallers Wah pedal, mærkeligt nok: det er så absolut en af de fedeste wah pedaler der er lavet: lyder adskillige klasser bedre en de sædvanlige cry baby / Vox Wah: mere growl (mere vocal-agtig) mere bund og en top der er blød og lækker og ikke ubehageligt spids som Cry babyen…og så den der Yoy-yoy effekt som er helt helt anderledes end noget andet man forbinder med en Wah pedal…det skal simpelthen høres !

Når wah (el. Yoy) er slået fra fungerer den som volume pedal.
Tip: det er ret nemt at lodde switchen om så pedalen blir true bypass men derved mister man volume-pedal funktionen..oh well.. ;)

Pedalen her er så absolut som ny: har ikke været brugt ret meget og er endda i original emballage.

Jeg købte den som samler-objekt (jeg har flere af dem) men nu synes jeg det er synd at den bare står her og samler støv så nu må den videre.

Pris: 750 kr (ikke til forhandling)
schaller2.jpg
schaller2.jpg (201.83 KiB) Vist 856 gange
schaller1.jpg
schaller1.jpg (210.93 KiB) Vist 856 gange
--------
Grej: OSX 10.6.8, Apogee Duet MKI, Logic 9, hjemmestrikkede rør-forstærkere, B&W P6, Stratocasters, moddede effektpedaler

Default avatar
Secret Dog
Medlem
Indlæg: 5
Sted: Gentofte

Indlæg af Secret Dog »

Hej Hej Gunnar

Er Schaller Wah'en stadig til salg.....?

VH Secret Dog

Medlemsavatar
Gunnar
Medlem
Indlæg: 234
Sted: Van Helsinge

Indlæg af Gunnar »

Hej Hemmelige Hund ;)

Den på billedet er solgt, men jeg mener jeg har en anden mage til som jeg kan sælge...jeg tjekker lige op på det så snart jeg har tid ( senere i dag eller i morgen )

Vh
Gunnar
--------
Grej: OSX 10.6.8, Apogee Duet MKI, Logic 9, hjemmestrikkede rør-forstærkere, B&W P6, Stratocasters, moddede effektpedaler

Default avatar
Secret Dog
Medlem
Indlæg: 5
Sted: Gentofte

Indlæg af Secret Dog »

Ok Cool, det lyder spændende, det haster ikke

Vh Jens Runge

Medlemsavatar
Gunnar
Medlem
Indlæg: 234
Sted: Van Helsinge

Indlæg af Gunnar »

Hej Jens

jeg har en jeg kan sælge dig: den er en lidt tidligere model end den på billedet (grå i stedet for sort) men samme kredsløb/sound og har lige tjekket at den spiller som den skal
der foretaget en mindre modifikation i form af at de oprindeligt fungerede som volume pedal når wah var slået fra; det er konverteret til true-bypass når wah er off og derfor ingen volume-funktion (kan nemt laves tilbage )

Prisen stadig 750, send en pb hvis du er interesseret

mvh
Gunnar
--------
Grej: OSX 10.6.8, Apogee Duet MKI, Logic 9, hjemmestrikkede rør-forstærkere, B&W P6, Stratocasters, moddede effektpedaler

Default avatar
Secret Dog
Medlem
Indlæg: 5
Sted: Gentofte

Indlæg af Secret Dog »

Hej Gunnar

Det lyder fint fint, er den meget brugt?
Jeg har ejet den model engang, man da den vist er lavet af plastic, brød den efterhånden fysisk sammen!!

Kan du evt sende et billede af den....?

Det er rigtigt godt med True Bypass i stedet for volumen funktionen.

Vh Jens Runge

Default avatar
Pwn57ar
Medlem
Indlæg: 1
Sted: Alaska

Indlæg af Pwn57ar »

Hilsner fra den frosne nord! Hej, jeg er ny her, men interesseret i den anden pedal, hvis den er tilgængelig. Volumenstrømningen er blevet lavet til ægte bypass, men den har stadig den oprindelige 8 poletomskifter? Tak på forhånd.

Geoff i Alaska
pseveve havde gode tilbud i kroatien, italien, norge og uk

Medlemsavatar
Gunnar
Medlem
Indlæg: 234
Sted: Van Helsinge

Indlæg af Gunnar »

Hej Jens

Så er der lige et hurtigt billede :)
Den er i plastikhus med metalbund, sådan er de alle på nær Schallers allerførste model (meget meget sjælden) som var af støbt 1. cm tykt aluminium

And to you Geoff: Jens has 1. bid so if he doesn't want it you're next..and yes the original 8 pole switch is still in there ;)
Schaller3
Schaller3
schaller3.jpg (124.39 KiB) Vist 493 gange
--------
Grej: OSX 10.6.8, Apogee Duet MKI, Logic 9, hjemmestrikkede rør-forstærkere, B&W P6, Stratocasters, moddede effektpedaler

Default avatar
Secret Dog
Medlem
Indlæg: 5
Sted: Gentofte

Indlæg af Secret Dog »

Hej Gunnar

Jeg har besluttet ikke at købe en Schaller Wah lige nu alligevel, måske du bare skal sende den til Alaska!
Tak fordi du holdt den anyway :-)

Vh Jens Runge

Medlemsavatar
Gunnar
Medlem
Indlæg: 234
Sted: Van Helsinge

Indlæg af Gunnar »

Helt i orden Jens :wink: Den ryger videre til Alaska el. Tappernøje el. et helt tredje sted
--------
Grej: OSX 10.6.8, Apogee Duet MKI, Logic 9, hjemmestrikkede rør-forstærkere, B&W P6, Stratocasters, moddede effektpedaler

Default avatar
Secret Dog
Medlem
Indlæg: 5
Sted: Gentofte

Indlæg af Secret Dog »

Super duber :thumbup: :thumbup:

Default avatar
swamager
Medlem
Indlæg: 12

Indlæg af swamager »

......jeg købte en på et loppemarked for et par år siden i near mint stand...sælger troede det var en symaskine kontrol pedal så jeg fik den for 75,- !!!*GG*

Medlemsavatar
Gunnar
Medlem
Indlæg: 234
Sted: Van Helsinge

Indlæg af Gunnar »

swamager skrev:......jeg købte en på et loppemarked for et par år siden i near mint stand...sælger troede det var en symaskine kontrol pedal så jeg fik den for 75,- !!!*GG*
Hæ hæ, ja man kan være heldig ind i mellem :thumbup: ..meeen så billigt er den her nu ikke til salg, prisen er hvad jeg selv gav ;)
--------
Grej: OSX 10.6.8, Apogee Duet MKI, Logic 9, hjemmestrikkede rør-forstærkere, B&W P6, Stratocasters, moddede effektpedaler

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Shit mand!
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Nyt svar