(Solgt) Ableton Live 9 Suite (EDU) + Ableton Push (Ny Pris)

Salg af udstyr.
gaesten
Gearslæber
Gearslæber

(Solgt) Ableton Live 9 Suite (EDU) + Ableton Push (Ny Pris)

Indlæg Skrevet: 13. sep 2014, 12:51

Jeg sælger følgende:

Ableton Live 9 Suite (EDU) + Ableton Push

Købt i 4Sound Aalborg i januar 2014. Jeg får det ikke brugt og det er grunden til at jeg sælger det.

Push'en er som ny. Den har ikke været brugt live men bare stået i et studie.

Det skal lige siges at jeg ikke har gemt cd'erne eller pakningen som det kom i, da alt som medfølger ved Ableton Live 9 Suite kan downloades online. Skulle det være helt galt så kan det godt arrangeres at jeg ligger det over på en usb stick. Dvs. det er licensen som bliver overført til dig via Ableton Support og derfra vil du kunne downloade hele pakken online fra din Ableton konto.

Pga. at det er en EDU-version kræver det at den som licensen overføres til også er studerende. Dette skal kunne bekræftes til Ableton.

Nypris: 6400 kr.

Din pris: 4500 kr.
Senest rettet af gaesten 7. okt 2014, 16:04, rettet i alt 1 gang.
gaesten
Gearslæber
Gearslæber

Re: Ableton Live 9 Suite (EDU) + Ableton Push (Ny Pris)

Indlæg Skrevet: 17. sep 2014, 16:16

Prisen er blevet nedsat 500 kr. til 4500 kr.
garcia
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Hjallerup

Indlæg Skrevet: 18. sep 2014, 13:52

Jeg troede ikke man kunne købe Edu licenser? Er godt nok ansat lærer, men troede egentlig de var personlige. Er interesseret, men vil ikke stå med lang næse fordi det er Edu brugt salg vi er ude i :)
Deaktiveret
gaesten
Gearslæber
Gearslæber

Indlæg Skrevet: 18. sep 2014, 21:41

garcia skrev:Jeg troede ikke man kunne købe Edu licenser? Er godt nok ansat lærer, men troede egentlig de var personlige. Er interesseret, men vil ikke stå med lang næse fordi det er Edu brugt salg vi er ude i :)

Hej garcia.

Det har jeg undersøgt inden jeg satte det til salg. Du kan læse nederst på siden her: "Educational licenses can only be transferred to verified educational users. The buyer must submit a copy of their student or faculty ID together with a copy of their photo ID or an official confirmation from the school or university for verification before we can transfer the license to their account."

^ Fra dette link: https://www.ableton.com/answers/am-i-allowed-to-sell-my-copy-of-live-and-what-is-the-proper-procedure

Og siden du er lærer så burde det ikke være noget problem. Man skal bare følge proceduren som er beskrevet :)

Lad mig høre fra dig for så kan vi sagtens finde ud af noget :)
gaesten
Gearslæber
Gearslæber

Indlæg Skrevet: 23. sep 2014, 17:24

BUMP
Brugeravatar
Furland
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Far, far away hinsidan

Indlæg Skrevet: 25. sep 2014, 02:22

Er det muligt at du sælger PUSH'en for sig selv? I så fald hvad er din pris?
Jeg har desværre ikke noget at bruge en EDU licens til da jeg selv kører 9 Suite.
:sweden:
gaesten
Gearslæber
Gearslæber

Indlæg Skrevet: 30. sep 2014, 12:37

BUMP

Tilbage til "Sælges"