Bricasti M7 Stereo reverb processor - Solgt

Salg af udstyr.
Nyt svar
Default avatar
tgctgc
Medlem
Indlæg: 30

Bricasti M7 Stereo reverb processor - Solgt

Indlæg af tgctgc »

Som ny, aldrig brugt.
Professionel stereo rumklang til både studie- og live brug.
Med et unikt design og en brugerflade der er utrolig nem at benytte,er Bricasti M7 en maskine som er meget enkel at arbejde med. Teknologien bag er i topklasse. Den er designet af personer der gennem årtier har arbejdet med professionelle effektprocessorer. Alle skal have en god rumklang, og her kan Bricasti M7 opfylde alle de krav man har. Og så er den en af verdens bedst lydende rumklange.
Senest rettet af tgctgc ons 12. okt 2011 01:50, rettet i alt 2 gange.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Må jeg tillade mig at spørge, hvordan man laver et fejlkøb i den prisklasse? Hvis du ikke har lyst at svare på det, så no problem - jeg er bare lidt nysgerrig, da det jo er en suveræn topklasse maskine, som vil være fantastisk at eje.

Medlemsavatar
Living Smart TV
Forum Donator
Indlæg: 2421
Sted: Vejle

Indlæg af Living Smart TV »

Det kan jo godt være et fejlkøb uden at der er noget galt med maskinen - det kan være han har fortrudt at have bundet så mange penge i en rumklang.

Jeg har eks. selv prøvet at købe en Neumann U47 for 10 år siden og det fortrød jeg - ikke fordi den lyder dårligt men netop fordi jeg synes det var FOR mange penge at have bundet i én mikrofon.

Bricastien er genial men jeg ville personligt ikke kunne høre NOK forskel til at retfærdiggøre at bruge så mange penge på den - måske er det samme tanker sælger har :)

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Ja - det forstår jeg godt - og er også helt enig med dig - jeg er bare nysgerrig:)

Default avatar
tgctgc
Medlem
Indlæg: 30

Indlæg af tgctgc »

Ja ligepræsis, jeg blev anbefalet den, men det er for meget at have bundet i en effekt

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Tak for svar - og nok engang - den er så attraktiv, at der bør være en hi-end køber til den. Desværre ikke mig i denne omgang :(

Medlemsavatar
Kim Khan
Medlem
Indlæg: 33
Sted: Sjælland

Indlæg af Kim Khan »

Suveræn maskine.. Prisen må være inkl moms og medfølgende faktura ??
mailto: khan (at) elektrometer.dk

Default avatar
tgctgc
Medlem
Indlæg: 30

Indlæg af tgctgc »

Ja. Interesseret?

Medlemsavatar
Delax
Forum Donator
Indlæg: 3640
Sted: København

Indlæg af Delax »

Spændende
Plugin presets @ https://www.16sounds.com/
.NET Development @ http://www.dotbuch.net/

Nyt svar