Soundboks 2

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Guba2005
Groupie
Groupie
Sted: københavn

Soundboks 2

Indlæg Skrevet: 2. jul 2019, 17:01

Har lidt kig på en Soundboks, som skal bruges til fester mm, men hvor godt lyder den til almindelig brug, altså uden man skal op på vindstyrke 11 :-D ?
Brugeravatar
fugmann
Forum Donator
Forum Donator
Sted: 20 km nord for Kbh.

Re: Soundboks 2

Indlæg Skrevet: 5. jul 2019, 06:21

Hmm - købte en til mine teenagebørn for en måneds tid siden.
De spiller på den 24/7 - jeg synes, at lydkvaliteten svinger noget.
Der er klart forskel på hvilken musiktjeneste, de streamer fra. Til start var det YouSee Music - senere blev det Spotify, hvilket klart lyder bedre.

Men hi-fi bliver det aldrig. Den er cool til fx. Post Malone og noget inden dur, hvor bassen er meget dominerende.

Men alt i alt er det sgu en fin højttaler med imponerende specs - her tænker jeg specielt på batterilevetiden.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik

Billede

Forum Donator
Forum Donator
Sted: Vind / Holstebro

Re: Soundboks 2

Indlæg Skrevet: 5. jul 2019, 12:29

Vores nabo spillede til fest i haven den anden dag med sådan en, var lidt overrasket over hvor højt den kunne spille.

Spørgsmålet om lydkvalitet lander helt enkelt på hvad du forventer. Så det er kun dig der kan afgøre det, du må ud og hører en spille ved lavere volumen.

Du kan også købe den, teste den, og returnere den hvis det ikke lige var noget alligevel.
https://soundboks.com/eu/returns-and-warranty/
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 10 år med ørene i Lydmaskinen -

Tilbage til "Andet Udstyr & Lydteknik"