MicroMonsta synth

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
Medlemsavatar
mik_c
Medlem
Indlæg: 974
Sted: Vesterbro

MicroMonsta synth

Indlæg af mik_c »

Hej jeg har lige modtaget min micromonsta synth fra Audiothing.
https://www.audiothingies.com/product/micromonsta/

Er godt nok ikke meget snak der har været om denne synth herinde.. kan faktisk ikke rigtig finde noget. Men kan da være der er andre derude der har den også? :D ..

Indtil videre er jeg ihvertfald super glad for den.. Kunne ikke lige finde ud af at lave mod wheel til pitch lfo vibrato ting så skrev til gutten der laver dem på facebook og fik svar efter 3 min om hvordan man gør ... det er fandeme service! .. (og var også 2 karameller i pakken da den ankom :P )

Jeg syntes virkelig det er en fed lille VA synth og er jo ret billig. .. Minder mig lidt om An1x, da den har en ret smooth filter og all round lyd.

Var lidt bekymret omkring interfacen men er super nemt og går ikke mange minutter før man bare kører derudaf. .. Er også fede små tweeks som at man kan få den til at vise hele titlen på den knap man drejer og endnu vigtigere slå det fra igen når man er blevet mere vant til den.
Og styre hvor meget parameterne ændrer sig når man drejer på encoderne. .. Virker bare generelt som et virkelig gennemtænkt og vellydende lille instrument... så er da mærkeligt den ikke har fået mere omtale.

Medlemsavatar
fugmann
Forum Donator
Indlæg: 1489
Sted: 20 km nord for Kbh.

Indlæg af fugmann »

Den lyder fantastisk.

Jeg har en DoubleDrummer, som er fra samme fabrikant.
Bruger den dog ikke mere, men den lyder også super.




Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik



"It's not the music that's electronic. It's the instruments that are electronic" ´Quote JMJ

Nyt svar