Søger hjælp til Zaquencer....

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Brugeravatar
Thomas M
Producer
Producer
Sted: Ruds Vedby

Søger hjælp til Zaquencer....

Indlæg Skrevet: 25. aug 2018, 21:37

Okey så....det her for man lidt flere grå hår af.........

Jeg forsøger at få en Zaquencer (Behringer BCR-2000 med firmware fra ZaqAudio) til at afspille to forskellige VSTi´er på hver sin MIDI-kanal. Zaquenceren er sat op, så T1 (track 1) har MIDI-kanal 1, T2 har MIDI-kanal 2 osv osv. Men stadigvæk spiller de to VSTi´er samtidigt og ikke hver sin sequence på hver sit spor med hver sin lyd.

Måske er det ikke muligt? eller også gør den "gamle MIDI-haj" (mig) noget helt forkert (man bliver jo ikke yngre ;-) )
Og ja, jeg har RTFM :-) og der står intet - heller ikke i deres forums.

De to VSTi´er er Roland JV-1080 og D-50. MIDI Out fra Zaquencer til MIDI In på min Presonus Audiobox 22VSL. MIDI kanal 1 sat til JV-1080 og MIDI-kanal 2 sat til D-50 inde i Studio One 3 (Har også prøvet med vPlayer2 VST host program uden held). Reset Zaquencer er også gjort - samme resultat, nemlig at det stadigvæk ikke virker.
Hvis Gaffatape ikke kan lave det, har du ikke brugt nok.
Brugeravatar
Thomas M
Producer
Producer
Sted: Ruds Vedby

Re: Søger hjælp til Zaquencer....

Indlæg Skrevet: 27. aug 2018, 15:48

Nevermind.........har fundet en måde at gøre det på i Reason 10 ;-) Man laver en Combinator hvor man "smider" 4 stk External MIDI Instrument ind :-) samt bruger en BUS inde i Advanced MIDI Device
Hvis Gaffatape ikke kan lave det, har du ikke brugt nok.

Tilbage til "Andet Udstyr & Lydteknik"