Hmm...det er vist ikke lige min uge

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
Medlemsavatar
JesperS
Forum Donator
Indlæg: 399
Sted: København

Hmm...det er vist ikke lige min uge

Indlæg af JesperS »

Ak, ak...mandag modtog jeg en defekt og larmende Deepmind 12 som røg tilbage til Thomann.

Fandt så en demo Roland JD-XA hos 4Sound og smed et par ekstra tusinde i projektet. Modtog den i dag og den så rigtig fin og ny ud. Begejstringen forsvandt dog hurtigt for der gik ikke mere end et par minutter så hostede den op med nogle meget ubehagelig digitale pops. Prøvede at installere nyeste firmware, lave factory reset osv, men problemet var der stadigvæk og fandt ud af fra et Roland forum at det åbenbart var et kendt problem. Lidt underligt at det ikke er blevet fundet hos 4Sound før de solgte den til mig, da jeg kunne se at den var blevet brugt.

Håber dog jeg kan få den fikset eller byttet for den virker ellers rigtig fed.

Medlemsavatar
JesperS
Forum Donator
Indlæg: 399
Sted: København

Indlæg af JesperS »

Fik heldigvis lavet en optagelse med problemet, der opstår random:

https://www.dropbox.com/s/32y68pxyzlil2 ... g.mp3?dl=0

Gør det nok lidt lettere. :)

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Hardware sucks.

TT: Det var da usædvanligt uheldigt. Men næste uge er en lige uge. Så bliver det nok bedre.

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

En af mine venner har en Deepmind 12, som jeg også selv har stået og rodet med flere gange.
Den støjer bestemt ikke, for det havde vi lagt mærke til.
Så det har helt klart været en defekt udgave du har fået fat i dér.
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
Peter
Medlem
Indlæg: 517
Sted: Kbh

Indlæg af Peter »

Købte også en Deepmind 12D som var utrolig støjende. Den røg også retur, da der ikke var nogen respons fra Behringers support

Nyt svar