Ny pult, Mackie 3280, eller ?

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Ny pult, Mackie 3280, eller ?

Indlæg af DUBTEMPLE »

Har 3280 været solgt i DK ?

Eller skal man til udlandet for at støve en brugt op ?
Vedhæftede filer
s-l500-1.jpg
s-l500-1.jpg (35.85 KiB) Vist 1813 gange
Senest rettet af DUBTEMPLE tirs 5. feb 2019 08:57, rettet i alt 1 gang.
/Dub

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Den bliver i hvert fald ikke lavet mere, https://www.studiospares.com/Studio-Gea ... 262260.htm

Men hvorfor ... hvis du er parat til at stikke 40K kroner, så ville du måske være bedre tjent med:

http://www.nordicsales.dk/index.php?pag ... entId=1460

--sd

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Søren Dyhr skrev:Den bliver i hvert fald ikke lavet mere, https://www.studiospares.com/Studio-Gea ... 262260.htm

Men hvorfor ... hvis du er parat til at stikke 40K kroner, så ville du måske være bedre tjent med:

http://www.nordicsales.dk/index.php?pag ... entId=1460

--sd
Dejlig stor pult hos Nordicsales, men har stadig kun et hjørne af stuen,..

Tænker på hvordan konen ville se ud i hovedet hvis den fra Nordicsales pludselig stod der :dollargrin:

Har før overvejet en nyere Mackie 32-4 ONYX, men har ikke set model 3280 før på det sidste, hvor jeg har fået øje på den i Tyskland et par gange

Den ligner noget jeg godt ku gå hen og blive interesseret i, og som måske kan klemmes ind pladsmæssigt, skal have læst op på detaljerne

En af de ting jeg godt kan lide er 8 sends som alle kan være post-send ,...

Tror den røg ud af markedet for 4-5 år siden, så relativt ny, men som andre store pulte kan den købes for en slik hvis man har lidt tid til at vente

Her er et bud lige nu:

https://www.ebay.com/itm/MACKIE-ONYX-32 ... SwI6RZ13w1

De større brødre ses også undertiden:

https://www.ebay.com/itm/Mackie-Onyx-48 ... Swwf1Z1CE-
/Dub

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Ja jeg fanger ikke rigtigt ideen med at have en stor analog pult hjemme overhovedet ... velvidende at gainstrukturen fra plugin til plugin i en DAW - givetvis har givet digital teknikken dens dårlige ry med at lyde grimt:

https://www.prosoundweb.com/channels/re ... id=1636829#

...hvorimod jeg ret nemt fatter at man til festivalbrug, hvor tidrammerne er stramme, og man blot lige får lov til at smide faderen op ... inden "brandslukningen" rigtigt bliver påkrævet ... vi vil ganske enkelt have nemmest ved at få tingene til at virke på f.eks en stor Midas slæde.

Når jeg gransker min hukommelse foresvæver det mig at Tapco som Mackie hed før, en gang i de tidlige 80'ere blev brugt på en Festival og det var Femø Jazz. Man taler meget om demokratiseringen af hele optage/PA verdenen ... og ja det sker jo kun i det virtuelle miljø! - Du kan ikke forvente at selvom Mackie er billige, så er det det ypperste rent kvalitets-messigt. Du skal med det billige grej vide at der skal sysles rigtigt meget med at få gainstrukturen til at virke, så du ikke lydmæssigt får malet dig op i et hjørne, hvor du så må hive dig i håret for at få diagnosticeret et eller andet.

I et hjemme studie har man selvfølgelig al den tid man skulle føle behov for at smide efter en opgave, men en analog pult vil typisk sætte dig til at hive i noget som du alligevel ikke skulle have hevet i alligevel ... men så bagefter vil have meget svært ved at komme tilbage til udgangspunktet fra.

Jeg tror heller ikke meget på passive summingbox'e ... vi er ude i noget fejl40 hvis det vi laver i en DAW lyder grimt.

--sd

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Søren Dyhr skrev:Ja jeg fanger ikke rigtigt ideen med at have en stor analog pult hjemme overhovedet
Søren Dyhr skrev:I et hjemme studie har man selvfølgelig al den tid man skulle føle behov for at smide efter en opgave, men en analog pult vil typisk sætte dig til at hive i noget som du alligevel ikke skulle have hevet i alligevel ... men så bagefter vil have meget svært ved at komme tilbage til udgangspunktet fra.
Jeg er rigtig glad for min computer, og total-recall, en gave til menneskeheden :)

Men der ER nu noget helt unikt over analoge dubmix, (som jeg er rigger op til), også netop der man tit ser analog-pultene endu, og tit i stue el.l.

Typisk vel en slags live-sessions, fra "tape-tracks" på PC, til pult, hands-on, uden mulighed for recall,. måske ligger en energi gemt i netop det :-)

En analog pult er vel også det oplagte knudepunkt for alle de obskure gamle effekter der ofte foretrækkes:

Eksempel, Paolo Baldini:

Eksempel, Dub Creator:

Sidsnævnte havde sin guldalder, mens han brugte en Mackie-pult, så flaskehalsen ligger nok ikke i den, og slet ikke for mig,..

Anyway, man kan jo godt opgradere sin ALTO Cyclone 320 på et tidspunkt, for lidt bedre EQ, støj, fadere, routing, og sends, hvis chancen kom

Men gider som udgangspunkt ikke hente i f.eks, tyskland foreløbig, ej heller fragt-mand, derfor det indledende spørgsmål,..
/Dub

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Jeg tror man med "rettidig omhu" kan få snartsagt alt grej til at lyde hæderligt, men der findes nu også plugins der har de der saturation karakteristikker som det gamle grej havde, men det er så samtidigt meget nemmere at få især toppen igennem ufarvet f.eks via parallel spor eller en mix knap i plugin'en selv.

Prøv at brug Greg Welch's "Tone Centric" eller Decapitator, og du savner argumenter for at køre i analog grej overhovedet.

--sd

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6610
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Hvad med en GL3300:

http://www.lydmaskinen.dk/viewtopic.php ... 00#p645959

Eller skal du bruge flere kanaler?

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Søren Dyhr skrev:Jeg tror man med "rettidig omhu" kan få snartsagt alt grej til at lyde hæderligt, men der findes nu også plugins der har de der saturation karakteristikker som det gamle grej havde, men det er så samtidigt meget nemmere at få især toppen igennem ufarvet f.eks via parallel spor eller en mix knap i plugin'en selv.

Prøv at brug Greg Welch's "Tone Centric" eller Decapitator, og du savner argumenter for at køre i analog grej overhovedet.

--sd
Tak for anbefalingen, prøver at demo'e "Tone Centric" på et tidspunkt,.. jeg tror på rettidig omhu, og på at man kan går mange veje :-)

Ang at beholde hardware sideløbende, var det et valg jeg traf, og som jeg holder fast i, måske ikke optimalt, måske ikke fornuftigt, men et valg,..

Ønsket er nu kontinuitet, bygge videre på det der er, og de beslutninger der er taget,.. har solgt alt udstyr 2 gange, nr 3 ligger ikke i kortene :wink:

Men mindre justeringer vil dog komme på tale
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Morten B skrev:Hvad med en GL3300:

http://www.lydmaskinen.dk/viewtopic.php ... 00#p645959

Eller skal du bruge flere kanaler?
Jeg så den godt, meningerne om den er blandede, men den er uden tvivl ok, og den har faktisk mulighed for 8 post-send,..

Den er dog for stor og for klodset ,.. skal monteres på skrå i et stativ ,.. og passe præcis ind i min lille krog

Men måske en GL2800 med 32 eller 40 ch ,... der er også mulighed for hele 10 stks post-sends

Kunne godt bruge lidt flere kanaler end 32 ,.. hvis der fandtes noget ultra-compact ,.. men det skal jo stoppe et sted

--------------

NÅ ,.. men det lader ikke til at chancerne for at finde Mackie 3280 i DK er særlig store ,... så måske ender det med en tur sydpå

Ind til videre klarer jeg mig med min Cyclone 320 på ubestemt tid ,.. ingen stress

Billede
/Dub

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

DUBTEMPLE skrev:
Ønsket er nu kontinuitet, bygge videre på det der er, og de beslutninger der er taget,.. har solgt alt udstyr 2 gange, nr 3 ligger ikke i kortene :wink:

Men mindre justeringer vil dog komme på tale
Jeg fik lige en snak med min mester (i telefonen fra Amsterdam) , og det vil være os der skal pushe ....

https://www.schertler.com/en_IT/arthur i Danmark!

...så kan du jo spørge konen om du ikke lige må købe et modul mere eller der skal stå en potteplante?

--sd

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6610
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Det bliver bare rigtig hurtigt dyrt med 32 kanaler og 8 sends :shock:

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Søren Dyhr skrev:...så kan du jo spørge konen om du ikke lige må købe et modul mere eller der skal stå en potteplante? --sd
Haha, hun er nu en tålmodig kvinde, ja, har kun et hjørne i stuen, men i resten af vores 2-værelses ligger mine MC-stumper spredt :dollargrin:
Morten B skrev:Det bliver bare rigtig hurtigt dyrt med 32 kanaler og 8 sends :shock:
Syntes jeg ikke, tvært imod, alle typer store analog-pulte er faktisk strandede, og ikke til at slippe af med længere, som nu denne til 3000 kr:

https://www.dba.dk/32-12-mon-eller-foh- ... 041513290/

Fedt du nævnte GL3300, for det ledte mig på sporet af GL2800, som måske passer mig, at finde et godt eksemplar til 5-10.000 kr er ikke urealistisk

https://www.ebay.com/itm/Allen-Heath-GL ... SwUKxYY4p9

Hvis en bestemt pult bliver en succes, så kan der evt senere snuppes en ekstra, så er der reservedele for altid :dollargrin:

Syntes aldrig der har været bedre forhold for folk der er interesseret i en stor analog pult

Føler mig priviligeret

ALTO'en gav jeg vist ca 1700 kr for ,..
/Dub

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6610
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

DUBTEMPLE skrev:Syntes jeg ikke, tvært imod, alle typer store analog-pulte er faktisk strandede, og ikke til at slippe af med længere, som nu denne til 3000 kr:
Det var Schertler systemet Søren linkede til som jeg hentydede til, men det var ikke så tydeligt i min post :)

Har også selv et godt øje til GL2800, eller eventuelt en 2400. Har en ZED18 nu, som jeg egentlig er rigtig glad for, men kunne godt lige bruge det ekstra bånd på eq'en, et par sends mere plus lidt flere kanaler, så en 2400 eller en ZED 428 ville faktisk være perfekt til mig, men har læst mange steder at GL serien lyder bedre end ZED serien og det er jo også en faktor :)

Har flere gange set 2400 til omkring 6.000,- på ebay (Plus evt. forsendelse selvfølgelig). Der får man sgu meget pult for pengene tror jeg.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Morten B skrev:
DUBTEMPLE skrev:Syntes jeg ikke, tvært imod, alle typer store analog-pulte er faktisk strandede, og ikke til at slippe af med længere, som nu denne til 3000 kr:
Det var Schertler systemet Søren linkede til som jeg hentydede til, men det var ikke så tydeligt i min post :)

Har også selv et godt øje til GL2800, eller eventuelt en 2400. Har en ZED18 nu, som jeg egentlig er rigtig glad for, men kunne godt lige bruge det ekstra bånd på eq'en, et par sends mere plus lidt flere kanaler, så en 2400 eller en ZED 428 ville faktisk være perfekt til mig, men har læst mange steder at GL serien lyder bedre end ZED serien og det er jo også en faktor :)

Har flere gange set 2400 til omkring 6.000,- på ebay (Plus evt. forsendelse selvfølgelig). Der får man sgu meget pult for pengene tror jeg.
Morten, den her ser da sprød ud, 20K, købt for 215K, du har vist mere plads end mig, så hvorfor ikke ? :-) :-) :-)

https://www.dba.dk/midas-analog-mixer-l ... 041635222/

/Henrik
/Dub

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6610
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

DUBTEMPLE skrev:Morten, den her ser da sprød ud, 20K, købt for 215K, du har vist mere plads end mig, så hvorfor ikke ? :-) :-) :-)

https://www.dba.dk/midas-analog-mixer-l ... 041635222/

/Henrik
Øj øj, den gad jeg sgu godt have stående, men desværre lidt overkill til både mit budget og behov :|

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Morten B skrev:
DUBTEMPLE skrev:Morten, den her ser da sprød ud, 20K, købt for 215K, du har vist mere plads end mig, så hvorfor ikke ? :-) :-) :-)

https://www.dba.dk/midas-analog-mixer-l ... 041635222/

/Henrik
Øj øj, den gad jeg sgu godt have stående, men desværre lidt overkill til både mit budget og behov :|
Noget i den her stil kunne jeg falde for ,.. men det ville kræve to stks så jeg kunne splitte den ene og gemme væk som "donor"

https://www.dba.dk/mixer-soundcraft-ven ... 041258832/

Pots og andre stumper blir slidt, og er for manges vedkommende i sidste fase af deres livs-cyklus, stumper er normalt ublu dyre, hvis de ka skaffes

En service-manual er også et must, og skal kunne skaffes, ellers rører jeg ikke den slags med en ildtang

Servicevenlighed et stort plus, gerne alm modul-opbygget, med ribbon i bunden, så kanalerne bare kan hives op

Nogen pulte er et mareridt at splitte ,.. modul-opbygget er det dog til at overse:

Billede
imgext.jpg
imgext.jpg (367.18 KiB) Vist 1318 gange
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Det blev en GL2000 32 Ch der skal hentes i næste uge :-)

Gammel svend, men brugt og anbefalet en del til den type ting jeg beskæftiger mig med

Jeg har dermed givet køb på min drøm om 8 post-sends, og nøjes med 6, men fået en "rigtig" pult jeg LIGE akkurat kunne klemme ind i studiet

Der er et link system så flere pulte kan inter-connectes og dele busser, dette er nok noget jeg vil prøve at tilpasse nogle små line-mixere til keyboards

Samtlige diagrammer og manualer har været tilgængelige på nettet, jeg skal have et overblik over situationen omkring stumper, men i princippet
er det gammel tech der kan repereres i det uendelige, og kan stumper ikke ikke købes/skaffes til en fornuftig penge, eller erstattes af andre komponenter, så må der skaffes et par "plukke-moduler" fra ebay el.lign.
Vedhæftede filer
49517116_10215717858754020_5917354336949633024_o.jpg
49517116_10215717858754020_5917354336949633024_o.jpg (623.96 KiB) Vist 1032 gange
/Dub

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6610
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Må jeg spørge hvordan du havde tænkt dig at udnytte de 8 sends i dit drømme scenarie?

Der er jo en mulighed for at du inkorporerer en lille sub-mixer på send 6 f.eks, hvor du så kan have hooket de effekter op som du ikke bruger så ofte. Jeg kunne også godt se en situation hvor det ville være brugbart at kunne styre signalet til flere separate effekter som er submixet, med et enkelt send på hoved mixeren.

Og tillykke med dyret :)

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2677
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Henrik, hvis plads er et problem, hvad så med en af de gamle amerikanske 1604 (VLZ/Pro/prut whatever) i kombi med en 32 kanals (16 stereo) LM-3204 til FX retur osv.... Det kan blive meget flexibelt med lidt fantasi og komme op på ialt 10 sends, dog ikke alle tilgængelig på alle kanaler.....
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Morten B skrev:Må jeg spørge hvordan du havde tænkt dig at udnytte de 8 sends i dit drømme scenarie?
Det handler vel meget om effekterne i et dubwise setup, rigtig mange bruges hyppigt/konstant, og derfor bør så mange som muligt være hooket permanent op, med eget fast send, men jeg har også gjort mig den erkendelse at 8 sends i grunden også er for lidt, eller hurtigt kan blive det, en
måde til at omgå dette, uden for megen kabel-rykkeri, eller bøvl, er hvad jeg søger på sigt
Morten B skrev:Der er jo en mulighed for at du inkorporerer en lille sub-mixer på send 6 f.eks, hvor du så kan have hooket de effekter op som du ikke bruger så ofte. Jeg kunne også godt se en situation hvor det ville være brugbart at kunne styre signalet til flere separate effekter som er submixet, med et enkelt send på hoved mixeren.
Ja, jeg tænker lidt i sådan nogle baner, en form for matrix måske, men det er ikke kun gjort med at send nr 6 er reserveret, dels kunne der snild være tale om at der mangler både en "6+7+8+9 osv", og hver med flere individual level/assign, og dels føder send nr 6 jo den samme sub-gruppe fra alle kanaler

Først og fremmest så vil jeg nok bare bruge mixeren som den er i en rum tid :-)

Dernæst blir det nok noget med via et lille mod at tappe et direct-out fra hver kanal, der går til en form for extern unit, med matrix-function, samt uproblematisk operation med flere levels pr kilde, samt nye effekt-sub-grupper der tager over hvor de andre slipper, altså f.eks. 7+8+9+10+11+12 ,..... i sin simpleste form kunne det være en box hvor 6 ekstra effect-sends kunne tilføjes på 12 valgfrie mixer-kanaler, sådan en indretning ville ligne en 12 ch linemixer og ville kunne indholdes i en 3HE 19" case
Morten B skrev:Og tillykke med dyret :)
Takker :dollargrin:
Nicolai skrev:Henrik, hvis plads er et problem, hvad så med en af de gamle amerikanske 1604 (VLZ/Pro/prut whatever) i kombi med en 32 kanals (16 stereo) LM-3204 til FX retur osv.... Det kan blive meget flexibelt med lidt fantasi og komme op på ialt 10 sends, dog ikke alle tilgængelig på alle kanaler.....
Plads er et problem, ind til videre, men jeg gør gerne et stort offer for at få den store pult i stilling alligevel, en stor analog-pult er essentielt til
det jeg ønsker at lave, som beskrevet længere oppe,.. og nu ER der altså omsider handlet ;-)

Det er lidt uklart hvordan jeg vil integrere mixningen af midi-synths, lydmoduler, etc, men forløbig er der købt 3 stk Behringer RX1602 rack-mixere, udfordringen på dette område er at finde en ubesværet måde til midi>audio prossesen, altså når fysiske synth-outputs skal end som et spor på computeren, der ville jeg pludseligt gerne have været uden om mixere m.m. og optaget mere direkte/rent

Der bliver ikke tale om multi-tracking overhovedet i studiet

Den store pult er dedikeret udelukkende til live-mix hvor hver kanal fødes af et spor fra computeten, bla.a derfor der er indkøbt alle de ADA8000 ;-) (der kun skal "afspille")
Senest rettet af DUBTEMPLE ons 16. jan 2019 14:23, rettet i alt 3 gange.
/Dub

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

DUBTEMPLE skrev:Det er lidt uklart hvordan jeg vil integrere mixningen af midi-synths, lydmoduler, etc, men forløbig er der købt 3 stk Behringer RX1602 rack-mixere, udfordringen på dette område er at finde en ubesværet måde til midi>audio prossesen, altså når fysiske synth-outputs skal end som et spor på computeren, der ville jeg pludseligt gerne have været uden om mixere m.m. og optaget mere direkte/rent
Hej Henrik

Jeg er kommet til at købe sådan en her:

http://www.unitaudio.com/milli-unit.html

.....som måske kunne løse nogle af dine problemer?:

Men jeg får sgu ikke brug for den alligevel, mit forehavende med den generede for stor latency "plugin til livelyd" så da Presonus dukkede op med R16 III, hvor der var Pultec og Api emuleringer i, var det bare sådan jeg udbyggede. med en latency lige lidt over 2 ms.

--sd

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Søren Dyhr skrev:
DUBTEMPLE skrev:Det er lidt uklart hvordan jeg vil integrere mixningen af midi-synths, lydmoduler, etc, men forløbig er der købt 3 stk Behringer RX1602 rack-mixere, udfordringen på dette område er at finde en ubesværet måde til midi>audio prossesen, altså når fysiske synth-outputs skal end som et spor på computeren, der ville jeg pludseligt gerne have været uden om mixere m.m. og optaget mere direkte/rent
Hej Henrik

Jeg er kommet til at købe sådan en her:

http://www.unitaudio.com/milli-unit.html

.....som måske kunne løse nogle af dine problemer?:

Men jeg får sgu ikke brug for den alligevel, mit forehavende med den generede for stor latency "plugin til livelyd" så da Presonus dukkede op med R16 III, hvor der var Pultec og Api emuleringer i, var det bare sådan jeg udbyggede. med en latency lige lidt over 2 ms.

--sd
Hej Søren ,.. jeg skal ikke ikke umiddelbart bruge den, hvis jeg ombestemmer mig gir jeg lyd :-)
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Sådan skal en pult være opbygget ,.. alt kan holdes kørende ,.. service-venligt ,.. standard ALPS ,.. osv :)

Ikke noget switchmode, men ægte analog serieregulering, via indkapslet ringkerne,..

Lidt blæser-støj der skal arbejdes med, evt via kraftigere passivt profil udvendigt

Sys-link viste sig at være en option, ikke noget medfødt, felterne til de 2 D-SUB derfor tomme,
men ekstra stik på fladkablet gør det dog overkommeligt at tilgå sum-busserne relativt simpelt

Gået i tænkeboks vedr langsigtet etablering af ekstra sends, måske mere D-SUB,...

Eller den hurtige: akku-boremaskine, og et jack pr kanal :)

Next up, modificering af bundpladen så den kan hænge på det nye dertil indrettede møbel
Vedhæftede filer
P1400984.jpg
P1400984.jpg (203.64 KiB) Vist 826 gange
P1400980.jpg
P1400980.jpg (326.02 KiB) Vist 826 gange
P1400979.jpg
P1400979.jpg (312.63 KiB) Vist 826 gange
P1400977.jpg
P1400977.jpg (275.01 KiB) Vist 826 gange
P1400974.jpg
P1400974.jpg (269.97 KiB) Vist 826 gange
/Dub

Medlemsavatar
the green 9
Medlem
Indlæg: 856
Sted: oddesund

Indlæg af the green 9 »

tillykke ... pulte er altså sagen :)
- the green 9

100% er ikke altid nok :-(

https://www.facebook.com/Mycelium-Moss- ... 4921821212

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Tillykke.

Jeg har jo den stik modsatte holdning mht. hardware.

Men det er fedt, at du får lavet det som du vil have det. Håber det giver dig inspiration til at få lavet en masse musik. :)

Nyt svar