Forslag til Sub

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
Medlemsavatar
danstanley
Medlem
Indlæg: 911
Sted: Frederikshavn

Forslag til Sub

Indlæg af danstanley »

Hej,
Jeg i har igennem mange år kun brugt mine små nearfield eSi active speakers.
Jeg er interesseret i noget mere bass, så jeg ikke hele tiden skal kompensere for det jeg reelt ikke kan høre/fornemme.
En lille sub kunne måske hjælpe? Nogle forslag til en Sub.

Vh. Dan
https://24bit.dk - Cockos Reaper - Ableton Live 12 - Logic Pro X - macOS Sonoma 14.0 - Mac Mini M2 PRO

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

IMHO er det bedre at opgradere til nogle monitors der går længere ned. Jeg er helt vildt glad for at min sub kan gengive ned til 15-20Hz, men jeg ville langt hellere have et sæt monitors der gik pålideligt ned til omkring 30hz, og så spare den ekstra fejlmargin subben giver i mit knap så optimale hjemmestudie.

Hvad er budgettet?

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Christoffer I. N. skrev:IMHO er det bedre at opgradere til nogle monitors der går længere ned. Jeg er helt vildt glad for at min sub kan gengive ned til 15-20Hz, men jeg ville langt hellere have et sæt monitors der gik pålideligt ned til omkring 30hz, og så spare den ekstra fejlmargin subben giver i mit knap så optimale hjemmestudie.

Hvad er budgettet?
+1
/Dub

Medlemsavatar
danstanley
Medlem
Indlæg: 911
Sted: Frederikshavn

Indlæg af danstanley »

Christoffer I. N. skrev:IMHO er det bedre at opgradere til nogle monitors der går længere ned. Jeg er helt vildt glad for at min sub kan gengive ned til 15-20Hz, men jeg ville langt hellere have et sæt monitors der gik pålideligt ned til omkring 30hz, og så spare den ekstra fejlmargin subben giver i mit knap så optimale hjemmestudie.

Hvad er budgettet?
God pointe og er da også en mulighed jeg har overvejet. Men jeg kender jo mine nuværende speakers og mangler blot lidt bund.

Budget 25000 - 30000dkr.








Det gas du kan tag det:-)

5000dkr.
https://24bit.dk - Cockos Reaper - Ableton Live 12 - Logic Pro X - macOS Sonoma 14.0 - Mac Mini M2 PRO

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Jeg er enig med ovenstående. Men jeg vil også lige sige god for AudioVector "K Sub Super", hvis det endelig skal være (den burde være omtrent inden for dit budget, og den lyder godt og er præcis.)
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Nyt svar