Raumzeitmaschine

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Raumzeitmaschine

Indlæg af garcia »

Så har Tegeler forsøgt at tænke ude af boksen. Rumklang med rør og transformere. Eller. Software pakket ind med noget farve om man vil. Til gengæld koster den dig kun 20.000. Læs mere her: https://www.tegeler-audio-manufaktur.de ... verb/Index
Deaktiveret

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Nok det mærkeligste produkt jeg længe har set. Den lyder dog rigtig godt ud fra demoern, men hva' fen...der er ingen vokal demoer...? Det er jævnt underligt.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37634
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Designet ser rippet ud fra Tube-Tech + en bizar skærm?!

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Billede

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6610
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Designet er ikke så kønt, men jeg synes også demoerne lyder ganske lækkert. Ville dog selv have svært ved at smide 20k for en rumklang med kun en algoritme.

Medlemsavatar
beetlebum
Medlem
Indlæg: 220
Sted: Aarhus

Indlæg af beetlebum »

Sjov maskine. Men hey, respekt for at prøve noget nyt på et marked som er fyldt med kloner. Deres designs er generelt utroligt grimme :-)

Synes til gengæld at deres buscomp ser spændende ud: https://www.tegeler-audio-manufaktur.de ... _equalizer

Hørte en test med den på et tidspunkt, og konceptet er sgu ret enkelt men genialt.

/Martin.

Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

Ja, creme er sådan lidt en alt i en mastering ting. Jeg tror da de laver fine ting, det undrer mig dog bare at man tager kampen op mod feks bricasti og smider så heftigt et prisskilt på hvad der basalt set er software. Men det kan da godt være rør og transformere laver noget magic. Jeg er ikke teknik nørd. Det skal satme også være godt, for man kan købe stort set alt eksisterende markedsførende software og stadig have penge i overskud her :D
Deaktiveret

Nyt svar