Raumzeitmaschine

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
garcia
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Hjallerup

Raumzeitmaschine

Indlæg Skrevet: 8. jan 2018, 16:05

Så har Tegeler forsøgt at tænke ude af boksen. Rumklang med rør og transformere. Eller. Software pakket ind med noget farve om man vil. Til gengæld koster den dig kun 20.000. Læs mere her: https://www.tegeler-audio-manufaktur.de ... verb/Index
Deaktiveret
Brugeravatar
AvS
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Valby

Re: Raumzeitmaschine

Indlæg Skrevet: 8. jan 2018, 17:49

Nok det mærkeligste produkt jeg længe har set. Den lyder dog rigtig godt ud fra demoern, men hva' fen...der er ingen vokal demoer...? Det er jævnt underligt.
Brugeravatar
Holger
Audio Alchemist
Audio Alchemist
Sted: Fyn

Indlæg Skrevet: 8. jan 2018, 18:39

Designet ser rippet ud fra Tube-Tech + en bizar skærm?!
Brugeravatar
SustainerPlayer
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Brøndby

Indlæg Skrevet: 8. jan 2018, 19:14

Billede
Brugeravatar
Morten B
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Søvind

Indlæg Skrevet: 8. jan 2018, 19:26

Designet er ikke så kønt, men jeg synes også demoerne lyder ganske lækkert. Ville dog selv have svært ved at smide 20k for en rumklang med kun en algoritme.
Brugeravatar
beetlebum
Bag pulten
Bag pulten
Sted: Aarhus

Indlæg Skrevet: 8. jan 2018, 19:27

Sjov maskine. Men hey, respekt for at prøve noget nyt på et marked som er fyldt med kloner. Deres designs er generelt utroligt grimme :-)

Synes til gengæld at deres buscomp ser spændende ud: https://www.tegeler-audio-manufaktur.de ... _equalizer

Hørte en test med den på et tidspunkt, og konceptet er sgu ret enkelt men genialt.

/Martin.
garcia
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Hjallerup

Indlæg Skrevet: 8. jan 2018, 21:09

Ja, creme er sådan lidt en alt i en mastering ting. Jeg tror da de laver fine ting, det undrer mig dog bare at man tager kampen op mod feks bricasti og smider så heftigt et prisskilt på hvad der basalt set er software. Men det kan da godt være rør og transformere laver noget magic. Jeg er ikke teknik nørd. Det skal satme også være godt, for man kan købe stort set alt eksisterende markedsførende software og stadig have penge i overskud her :D
Deaktiveret

Tilbage til "Andet Udstyr & Lydteknik"