Gear Grotto - 2400 Audio Imperium Monitor Controller [Video]

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Brugeravatar
amolin
Executive Producer
Executive Producer
Sted: Hobro

Re: Gear Grotto - 2400 Audio Imperium Monitor Controller [Video]

Indlæg Skrevet: 31. dec 2017, 00:00

Holger skrev:
amolin skrev:Som en anden nævnte, så synes jeg også det blev lidt "reklame" agtigt, men det er jo nok selvfølgelig farvet af at du bruger den og er rigtig glad for den (og måske en smule af, at det er en af dine gamle venner der har bygget den) ;)

Det kunne man godt tro, men egentlig var det omvendt:

Denne video er et bevis på en radikal "omvendelse", da jeg tværtimod oprindeligt meget skeptisk overfor både en "drejeknapløs" monitor controller (ej, kommer aldrig til at fungere sagde jeg til Mark da han præsenterede ideen for 3 år siden tror jeg) samt en (delvist) Internet-skabt frygt for impedansproblemer i et passivt design.

Fedt, det er altid dejligt når man bliver positivt overrasket, og ting er bedre end man troede :)
Brugeravatar
XSF
Producer
Producer

Indlæg Skrevet: 31. dec 2017, 00:13

Fed video:-)
Og rigtig fed maskine:-)
Let the force be with you!
Brugeravatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Fyn

Indlæg Skrevet: 31. dec 2017, 00:14

SLL skrev:... Jeg tjekkede http://2400audio.com/ siden i Chrome, og menuen på siden virker ikke når man klikker på den. ...

Det virker heller ikke med min Opera-browser.
Brugeravatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Forum Donator

Indlæg Skrevet: 31. dec 2017, 00:29

Holger> Du er altså ret dygtig til at tegne i hånden... :wink:
Brugeravatar
SLL
Forum Donator
Forum Donator
Sted: DK

Indlæg Skrevet: 31. dec 2017, 05:19

Christoffer I. N. skrev:Priser m.m.:
https://www.cyberfarm.dk/2400-audio

Tak Christoffer.
Brugeravatar
Holger
Audio Alchemist
Audio Alchemist

Indlæg Skrevet: 31. dec 2017, 06:42

Smittefar, jeg bruger den ikke, nej. Hvis jeg skulle, så var det til Level Profiles fx.

Jeg må dog erkende, at jeg flere gange er blevet overrasket over at hele verden ikke altid har samme præferencer som mig ;)

I et studie med flere engineers, ret almindeligt trods alt, eller i en hi-fi butik med præsentation af speakers, så tror jeg 2 unit udgaven + remote giver god mening.

Derudover tror jeg der er en vis fremtidssikring i det, dvs. features vi ikke ved om nu.
Brugeravatar
nickkbh
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Bangkok,Thailand

Indlæg Skrevet: 3. jan 2018, 12:53

God video Holger. Og den er jo ikke engang speciel dyr. Den kunne godt indgå i mit workflow, da det meste er routet gennem mit Metric halo. Som osse har HP output. En boks mindre på bordet. Step volumen er i mine øjne helt rigtigt. Ser frem til den næste.
| Hackintosh i7 16 gb ram | Apple 27" LED | Macbook Air 13" | Metric Halo Lio 8 |
| Logic Pro X | Nuendo 6.5 | PT 11 | Great River ME1-NV | Yamaha SG 1500 | SPL 2381 | Yamaha NS 10 | Focal Twin Be6 | Tundra Pol-8 |
| Custom Tsar Guitars |
http://www.paradisepi.com
Brugeravatar
KristianNielsen
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Holbæk

Indlæg Skrevet: 3. jan 2018, 14:05

Fed video - glæder mig til at se de kommende :) Har du egentlig noget udstyr sluttet til dit fine emagic interface?
Brugeravatar
Holger
Audio Alchemist
Audio Alchemist

Indlæg Skrevet: 3. jan 2018, 14:16

Tak for likes, guys.

Mit eMagic AMT-8 havde i gamle dage (hvor jeg også havde en Unitor-8) mere end to håndfulde synths og trommemaskiner sluttet til.

I dag står det bare hen og bliver knap brugt en gang om året i særlig tilfælde. Så nej ;-) Men det er satans besværligt at undvære når man faktisk skal bruge et MIDI interface og det fås ikke bedre og mere stabilt.

Tilbage til "Andet Udstyr & Lydteknik"