LOM Audio - Varsling af preorders, produkt opdateringer m.m.

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

LOM Audio - Varsling af preorders, produkt opdateringer m.m.

Indlæg af Christoffer I. N. »

[Har ændret overskriften så det tydeligere fremgår at det er en generel tråd for LOM Audio]

Jonas fra LOM Audio er det sidste halve års tid begyndt at varsle hvornår der sættes produkter til salg, efter min mening en rigtig fed service.
Tingene plejer at gå som varmt brød, så man skal sidde klar.
Der har vist lige været et mindre parti USI/USI Pro til salg (og for dem der tror det skulle være skydevåben, her er et link):
https://lom.audio/product/usi-pro/


Her er hvad han skriver i mailen:
Summer pre-orders

I would also like to announce ahead, that we will be doing a big summer pre-order of Uši, Uši Pro, Uši phantom adapters, Elektrosluch Mini City kits and Elektrouši at 20:00, 14. 7. 2017, GMT+2 (Central European Time). You will receive a separate e-mail about it too.

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12755
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Fedt! En kollega gjorde mig opmærksom på det sidste gang, i januar, og jeg fik en Electrosluch Mini City (https://lom.audio/product/elektrosluch-mini/). Et fedt lille stykke legetøj, som jeg faktisk har haft med ude at spille nogle gange siden da.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Overvejer et sæt USI's, men det bliver nok på et senere tidspunkt. :)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Priserne på USI Pro og Phantom Adapteren er sat lidt op. Det er der en god grund til:

Billede



Good news! We've been busy!
Uši Pro (and Uši phantom adapter) have received a complete electronics overhaul.

Their new, professionally engineered circuitry now has regulated supply voltage for the capsules as well as fully balanced output utilising matched transistors for maximum sound quality. This will allow for even better performance especially in dynamic sonic content and longer cable-runs.

We also designed in a mild very-low-frequency cutoff to allow better control of the cable noise in various difficult situations.

Interested? We will be doing a big pre-order batch this Friday at 20:00 CET!



Hvis man har lyst til at læse spørgsmål og svar, så er facebook posten her:

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Bump'er lige for dem der evt. skulle være interesserede og har glemt det. Under 1 time til. Ligner at der er kommet en USI Pro i enkelt-udgave kaldet UCHO.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Ligner det er 50 styk af alle pånær UCHO, det er 30 styk.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Iøvrigt kan man bestille et sæt Bubblebee vindhætter med, til 40€. De koster 44€ hos Thomann, så det er et godt tilbud.

Medlemsavatar
Hippo
Synth-hvisker
Indlæg: 1549
Sted: FishCorp

Indlæg af Hippo »

.. preorders for et lille parti åbner idag kl. 17:00
Hey there,

we are happy to announce that small batch of Uši, Uši Pro, Ucho Pro, Uši phantom adapters, Elektrouši and Elektrosluch Mini City DIY kits will be available for pre-orders again. Save the date, they sell out fast!

Pre-order starts at 17:00, October 30th, 2017 (GMT+1)

Love, Jonáš
Ping!
AnotherDan skrev:
DUBTEMPLE skrev:
Rune Borup :: Producer / Sangskriver / Synth-hvisker @ FishCorp

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Super, tak. :)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Og iøvrigt, som skrevet efterhånden mange gange herinde på forummet:
Er der noget man vil have, så skal man sidde klar på det præcise tidspunkt. 20 USI Pro kan godt ryge på 5-10 minutter.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Hippo skrev:..
Ping!
DUBTEMPLE skrev:
Takker, havde ikke hørt noget, men nu er jeg så tilmeldt mailinglisten, med bekræftigelse :-)

Lidt spørgsmål:

1. Hvordan bliver det HELT præcist mulige at bestille på det nævnte tidspunkt ?

2. Bliver der en "køb" knap tilgængelig på product-siden istedet den røde tekst med "out of stock" ?

3. Iøvrigt, er phantom adapteren nødvendig ? (forstår ikke rigtig hvad den er tiltænkt, og hvad den egentlig præcist gør)


Bare lidt spørgsmål, for en anden gangs skyld, tror jeg springer over denne gang, har brændt alt for mange penge af denne måned :(

Har dog et godt øje til stereo-sættet :) (fik desværre solgt mine Pro 37 og har nu kun et sæt stor-membran tilbage)

Forløbig må jeg nøjes denne lille Røde-ting jeg skal ind og hente i dag

Billede
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

DUBTEMPLE skrev:1. Hvordan bliver det HELT præcist mulige at bestille på det nævnte tidspunkt ?
2. Bliver der en "køb" knap tilgængelig på product-siden istedet den røde tekst med "out of stock" ?
Der kommer en "Køb" knap frem + der står hvor mange styks der er tilbage.

DUBTEMPLE skrev:3. Iøvrigt, er phantom adapteren nødvendig ? (forstår ikke rigtig hvad den er tiltænkt, og hvad den egentlig præcist gør)
USI og USI Pro (og UCHO) kræver en forsyningsspænding, uanset hvilken udgave du køber. USI bruger minijack, men kræver Plugin Power fra din optager, det er vist typisk en 5V DC forsyning. Min Zoom H4n Pro har det i stikket på undersiden af de indbyggede XY mics:

Billede


Pro udgaven har han fornyligt opdateret kredsløbet på, så det skulle være endnu bedre. Er du i tvivl om du har adgang til plugin power, så køb Pro udgaven - Selvfølgelig givet at du har adgang til XLR med phantom power.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Ok, takker, ja, nok bedst med pro-udgaven,..

Skal forløbig kun optage fra pre-amp med indbygget phantom ,.. har ingen field-recorder pt

De store XLR stik virker dog klodsede, og måske bøvlede, hvis det skal matches med en kompakt field-recorder senere,...

Men det blir ikke foreløbig med en field-recorder, og er på bar bund inden for det område
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Udsat til i morgen
Hello there,

I have a update for you: our cloud hosting provider is overloaded by "abusive usage" and that causes extreme delays on all processes.
I don't want to hold you waiting forever, since they are not able to give me accurate estimate at the moment.
So I decided to give a new time and date for the pre-order:

Tomorrow – October 31st, 16:00 GMT+1

Very sorry about this. I wish there would be something else I can do!

Regards,
Jonas
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Hmm, nu havde jeg lige den undskyldning, at jeg ikke var hjemme. Men i morgen er jeg hjemme, så er der jo ingen undskyldning for ikke at købe ...

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
AnotherDan
Forum Donator
Indlæg: 2687
Sted: Søborg

Indlæg af AnotherDan »

Prøver igen imorgen. Og tak for Ping @Hippo.

Tror min besked tidligere røg i ingenmandsland...
A fancy tagline goes here...

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Smittefar skrev:Hmm, nu havde jeg lige den undskyldning, at jeg ikke var hjemme. Men i morgen er jeg hjemme, så er der jo ingen undskyldning for ikke at købe ...
Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Lidt det samme her ,... prøver dog ihærdigt at komme op med en ny undskyldning :dollargrin:
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg prøver at overbevise mig selv om, at der er noget, andet jeg burde bruge pengene til
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Nu har jeg fået det ordnet så jeg heller ikke er hjemme i dag :-)

(hvilket bare betyder jeg venter lidt, helt klart på listen de mics)
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Hmm, var ikke hjemme, men havde så glemt at lade min smartphone blive hjemme også, så det gik galt alligevel :-(

Nøjedes dog med en enkelt Ucho Pro ,.. :-)
Senest rettet af DUBTEMPLE tirs 31. okt 2017 22:39, rettet i alt 2 gange.
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg havde heldigvis sultne børn, der skreg mig ind i ansigtet, så jeg fik ikke købt noget :P
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Hehe ,.....

Der var 30 stks kl 16.00

For lidt siden var der stadig 8 tilbage :dollargrin:

(ren ondskab)
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Springer over i denne omgang (vil helst have stereo), men er spændt på at høre, om dine erfaringer.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Smittefar skrev:Springer over i denne omgang (vil helst have stereo), men er spændt på at høre, om dine erfaringer.
Er også spændt, regner med at modtage i sidste del af december, og måske få leget lidt med den i årets første måneder 2018
/Dub

Medlemsavatar
AnotherDan
Forum Donator
Indlæg: 2687
Sted: Søborg

Indlæg af AnotherDan »

Øv. Out of stock.
A fancy tagline goes here...

Nyt svar