Jupiter 8 MEGA Fix og kald det bare reklame:)

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Jupiter 8 MEGA Fix og kald det bare reklame:)

Indlæg af gs-dk »

Jeg tillader mig at bringe en reklame her i dette fine Forum - ikke for mig selv, men for et andet medlem, som ikke engang ved, at jeg skriver dette - men jeg har altså lyst til at rose ham.

Min tråd tager sit udspring i denne tråd - http://www.lydmaskinen.dk/viewtopic.php ... hilit=miki, hvor Miki meldte sig på banen. Min Jupiter 8 har længe trængt til en mere end kærlig hånd og det har den sandelig fået.

Fra jeg mødte Miki har det været en kæmpe fornøjelse at møde et engageret og stor entusiastisk menneske med stor kærlighed til "vores" maskiner. Jeg har i dag hentet min gamle Jupiter 8, som stråler som fra dag ét - Miki har gjort et mere end eminent job og jeg ved med mig selv, at jeg har fundet "min mand", når jeg skal havet lavet noget på de gamle maskiner. Kæmpe anbefaling herfra - og hvis man vil have syn for sagen - så prøv at se denne side - det er min Jupiter 8 i øverste række......det giver en fornemmelse af omfanget af arbejdet.

http://www.synthsyg.dk

PS. Jeg håber denne anbefaling ikke overskrider nogen grænse for skjult reklame - den er skrevet med begejstring i blækket.

Default avatar
EmilEmil
Medlem
Indlæg: 391
Sted: 2200

Indlæg af EmilEmil »

Det er lige sådan en som ham jeg leder efter... men han har ikke nogen kontakt oplysninger på sin hjemmeside?

Medlemsavatar
Hippo
Synth-hvisker
Indlæg: 1553
Sted: FishCorp

Indlæg af Hippo »

gs-dk skrev:Kæmpe anbefaling herfra - og hvis man vil have syn for sagen - så prøv at se denne side - det er min Jupiter 8 i øverste række......det giver en fornemmelse af omfanget af arbejdet..
.. må man spørge hvad du måtte af med for den omgang? Jeg overvejer også om min burde have samme tur ..
Rune Borup :: Producer / Sangskriver / Synth-hvisker @ FishCorp

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Jeg synes det er fedt, rart og helt brugbart med sådanne nogle shout outs for ydelser og produkter, som forumbrugerne har positive erfaringer med.

Så jeg stemmer ja til "reklame", når det fungerer på denne måde.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Og Synthsyg kan man se mere info om i hans ydelsestråd her:

http://www.lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=23&t=73261

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2680
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Sådan! Dejligt indlæg og hvis den slags begejstring og ros på nogen måde skulle overtræde nogle regler her, så lav dem om :)
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Hippo skrev:
gs-dk skrev:Kæmpe anbefaling herfra - og hvis man vil have syn for sagen - så prøv at se denne side - det er min Jupiter 8 i øverste række......det giver en fornemmelse af omfanget af arbejdet..
.. må man spørge hvad du måtte af med for den omgang? Jeg overvejer også om min burde have samme tur ..
Har sendt en pm - da jeg ikke bryder mig om at tale om penge her i tråden - men beløbet var MEGET rimeligt. Også kredit for det....

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Whoa, det der ser godt nok spændende ud.

Lige et spørgsmål: Hvad kan han fikse? (Der er ikke så meget tekst på websiden) ... fikser han udseende eller funktionalitet?

Jeg har en Korg MS-20 hvor potmetrene skratter mere og mere, og det virker som om lytterne er ved at være halvdøde af alderdom. Resonans på lowpass går nu kun til 70%, hvilket er nederen.
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Joachip skrev:... fikser han udseende eller funktionalitet?
Jeg tror du kan regne med at det er hele møllen.
http://www.lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=23&t=73261

Medlemsavatar
mik_c
Medlem
Indlæg: 974
Sted: Vesterbro

Indlæg af mik_c »

Jeg var henne og besøge Miki her igår og aflevere min Crumar Bit99 til reperation .. .. Skide flink fyr .. Så jeg kan også kun anbefale ham på det groveste.. og kan kun give gs-dk ret i at han virker som en mand der har synth-hjertet på rette sted og er ærligt intresseret i at hjælpe :D

Medlemsavatar
phk72
Forum Donator
Indlæg: 153
Sted: Smørum

Indlæg af phk72 »

gs-dk skrev:Jeg tillader mig at bringe en reklame her i dette fine Forum - ikke for mig selv, men for et andet medlem, som ikke engang ved, at jeg skriver dette - men jeg har altså lyst til at rose ham.

Min tråd tager sit udspring i denne tråd - http://www.lydmaskinen.dk/viewtopic.php ... hilit=miki, hvor Miki meldte sig på banen. Min Jupiter 8 har længe trængt til en mere end kærlig hånd og det har den sandelig fået.
Jeg kan også melde mig i koret. Miki er en kompetent herre og en sand fornøjelse at besøge.
Han lavede min Juno 106 og jeg er yderst tilfreds.

Så godt din fine Jupiter 8 :-D

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2680
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Jeg tager lige denne tråd op igen. For Miki fortjener det!

Jeg købte for en del år siden en Korg Trident mkII, velvidende den havde nogle små issues. Min sædvanlige tekniker kunne ikke fikse den, og var ude i noget med at CPU'en muligvis var beskadiget, men Miki meldte sig jo på banen her på Lydmaskinen som Korg ekspert. Og han skuffede ikke.

De små issues viste sig at være en kompliceret omgang, med flere ting der havde indflydelse, men altsammen med rod i Korg's sædvanlige batterilæk. Det er helt vanvittigt hvad Miki har gjort, og jeg forstår nu pludselig hvorfor Trident i nogle kredse tilbedes i stil med Jupitere, Prophets osv. De 8 stk SSM2044 filtre er nok ikke uvæsentlige i den sammenhæng. Hold nu kæft hvor er den fantastisk!

Nå, det er jo ikke sagens kerne - og så alligevel. For Miki's arbejde er ganske enkelt sublimt! Han ved noget om synths, ikke bare fra et teknisk sysnspunkt, men også i anvendelse, så han fanger også de ting, der måske ikke nødvendigvis viser sig på oscilloskopet med filtrene helt åbne, men som man kun finder ud af ved at være sounddesigner. Samtidig er hans timepris under 1/3 af hvad man normalt betaler! Og så har han da også lige givet træ-panelerne noget lak mm.

Når manden så samtidig er en behagelig og super flink fyr, så er der ikke så meget at betænke sig på. Har du en synth der er syg eller bare trænger til justering, så er Miki simpelthen bare MANDEN! Kæmpe heads-up og anbefalinger herfra!

Kh
Nicolai
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Nyt svar