Kabelstrømper

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Kabelstrømper

Indlæg af Hald »

Jeg tillader mig lige at lave lidt reklame for et firma jeg tidligere har handlet hos, og hvor jeg tilfældigvis lige faldt over deres hjemmeside igen.

http://www.staywired.dk/

De laver lækre kabelstrømper med lynlås.
Jeg deler det herinde da jeg ved at flere laver deres studier så flotte som muligt og ønsker "lækkert lækkert"

Vi købte nogle af disse strømper på en tidligere arbejdsplads, og jeg syntes virkelig de var fede, eneste minus er at man ikke kan hive en kabel ud midt på strømpen da det er lynlås og ikke velcro, men hvis ikke det er et behov, så bliver det virkelig pæne installationer.

Ud over det har jeg ikke noget med virksomheden at gøre, så blot et tip herfra. :)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

De ser ret cool ud - Jeg bruger et lignende produkt, som jeg har købt hos AV-Cables https://www.av-cables.dk/lynlaas-30-mm/ ... -sort.html

Det er helt klart den lækreste type kabelstrømpe, jeg har prøvet. Meget hurtige at montere, og de bliver ved med at være pæne i meget lang tid (jeg bruger mine live som pisk fra board til mixer. De bliver pakket ned med fuld vold og magt, og det har både strømperne og kablerne taget i meget fin stil lige siden jeg begyndte at bruge dem her.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Ohh yes, endnu engang er jeg reddet af at have skrevet om det på lydmaskinen tidligere. Jeg kunne ikke huske hvad firmaet hed, men så dukkede denne tråd op i søgefeltet.

Det ser dog ud til at de laver dobbelt lynlås nu, så man kan hive et kabel ud midt på strømpen.. FED!
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Nice

Jeg blev lidt træt af mine kabelstrømper, så nu har jeg købt mig et dobbelt XLR kabel

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Nyt svar