EURORACK - TRÅDEN (generelt)

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Brugeravatar
oVHSen
Tekniker
Tekniker
Sted: Midtfyn

Re: EURORACK - TRÅDEN (generelt)

Indlæg Skrevet: 22. jun 2018, 14:39

Jeg har lige købt en ny kasse, intellijels 104 HP alu-kuffert. Swell shit, og jeg glæder mig til at fylde den op. Men, kassen havde en håndfuld jack og midi stik monteret, som jeg ikke har brug for og derfor har afmonteret. Nu er der så i stedet en håndfuld huller hvor stikkene sad og de skal naturligvis dækkes igen. Jeg ved der findes sådan nogle plastic-"propper" til at lukke den slags huller med, men jeg ved ikke hvad de hedder og har derfor også lidt svært ved at finde et sted jeg kan købe dem..... Er der nogen med et større teknisk vokabularium end mig, der kan hjælpe?
"The boat can leave now, tell the crew"
Brugeravatar
Thomas M
Producer
Producer
Sted: Ruds Vedby

Indlæg Skrevet: 2. jul 2018, 14:15

Plastikpropper til at lukke huller med? Du skal vist en tur på Wish.com ;-) Ja ja....det kommer fra Kina og er et par måneder om at nå frem, men det virker :-)

Propper til at lukke huller med efter man har haft bilen en tur til rustbeskyttelse...........det dur :-)
Hvis Gaffatape ikke kan lave det, har du ikke brugt nok.
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist
Sted: Hørsholm

Indlæg Skrevet: 2. jul 2018, 15:21

Thomas M skrev:Plastikpropper til at lukke huller med? Du skal vist en tur på Wish.com ;-) Ja ja....det kommer fra Kina og er et par måneder om at nå frem, men det virker :-)

Propper til at lukke huller med efter man har haft bilen en tur til rustbeskyttelse...........det dur :-)

viewtopic.php?f=2&t=76758
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist
Sted: Hørsholm

Indlæg Skrevet: 16. jul 2018, 03:20

Make Noise 10 Year Panel: Performing and Composing with Modular Synthesizers

On Saturday, June 16th, 2018, Make Noise hosted four panel discussions as part of its 10th Anniversary Celebration Weekend.

This panel on performing and composing with modular synthesizers featured Tyondai Braxton, Richard Devine, Bana Haffar, and Moe Espinosa (Hypox1a/DrumCell), and was moderated by Make Noise founder Tony Rolando.

Knap en time.

Tilbage til "Andet Udstyr & Lydteknik"