Hvis Steve Jobs designede en pladespiller

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Brugeravatar
david mondrup
Lydmaskinist
Lydmaskinist
Sted: Århus

Re: Hvis Steve Jobs designede en pladespiller

Indlæg Skrevet: 16. feb 2018, 09:38

Næ. Ikke endnu. Jeg får jævnligt updates. De er vist blevet lidt overvældede over responsen, og hvor stor en produktion de er nødt til at sætte i værk. Seneste estimat siger marts eller april, så vidt jeg husker. Det er jo faktisk lige om lidt ...
David Mondrup

www.monsdrum.com · Engelsholm Højskole
Det er bedre at kloge sig end at dumme sig.
Brugeravatar
david mondrup
Lydmaskinist
Lydmaskinist

Indlæg Skrevet: 16. feb 2018, 10:07

Hald skrev:Jeg viste min far den, han havde en del kendskab til B&O tangentialarmen, og virkede ret imponeret over hvordan den så ud til at være lavet, jeg gad dog godt at se en mere teknisk video af teknikken bag.

De seneste updates på kickstarter siden går ret meget ned i teknikken.
David Mondrup

Brugeravatar
Hald
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg Skrevet: 16. feb 2018, 11:38

david mondrup skrev:De seneste updates på kickstarter siden går ret meget ned i teknikken.

Det skal jeg vist lige kigge, jeg var blot derinde i går for at vise en kollega deres introvideo, kiggede ikke yderligere, men det vil jeg lige gøre.

Jeg har i øvrigt i mellemtiden fået gang i min Beogram 3000 og købt nye LP'er, det er godt nok en fornøjelse.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 9 år med ørene i lydmaskinen -
Brugeravatar
david mondrup
Lydmaskinist
Lydmaskinist

Indlæg Skrevet: 21. feb 2018, 18:40

david mondrup skrev:Næ. Ikke endnu. Jeg får jævnligt updates. De er vist blevet lidt overvældede over responsen, og hvor stor en produktion de er nødt til at sætte i værk. Seneste estimat siger marts eller april, så vidt jeg husker. Det er jo faktisk lige om lidt ...

Nå, det var vist forkert husket med datoen. Jeg kunne i hvert fald ikke finde en dato på siden. Men nu er der lige kommet ny update, der siger at de begynder at sende dem ud til maj.
David Mondrup

Tilbage til "Andet Udstyr & Lydteknik"