Sanyo Eneloop Pedal Juice alternativ? (mere end 9volt boks)

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
Medlemsavatar
Torben Scharling
Medlem
Indlæg: 216
Sted: Amager

Sanyo Eneloop Pedal Juice alternativ? (mere end 9volt boks)

Indlæg af Torben Scharling »

Hey, jeg har i sinde at investere i ovenstående batteri boks. Dog kunne jeg godt bruge noget, med mere juice end 2ampere, og gerne noget med mere end blot 2 9 volts udgange, altså en med 10-24volt udgang, og gerne mindst en 12 volt udgang. Derfor ville jeg høre, hvilke andre billige muligheder jeg har - for så kunne jeg lige så godt bestille en der er nummeret større, end at købe en Sanyo, og derefter en batteri boks af anden variant, for at få mine 10+ udgange dækket..Jeg har nemli lige været så heldig, at bytte mit MOTU 828 mk3 med et Traveler mk3, som kan køre på eksempelvis 10-24 volt, med eksempelvis batteri boks som bliver benyttet i video branchen. Problemet er, at jeg ingen kendskab eller erfaring har på området. På lyd delen kan jeg umiddelbart kun finde pedal juice tingesten, som dog er lige lille nok til det setup jeg gerne vil have til at køre - helt uden brug af 220 volt..Har også læst, at folk har benyttet lignende batteri bokse der er designet til at give strøm til mobil telefoner etc. - men det ska være noget, hvor strømmen bliver behandlet godt og jævnt til musik apparaterne, og hvor der er både 9 volt udgang(e), 12 volt udgang(e) og en til mit Traveler lydkort.

Nyt svar