Toppen af in-ear poppen?

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Brugeravatar
kris7956
Tekniker
Tekniker
Sted: Humlebæk, Nordsjælland

Toppen af in-ear poppen?

Indlæg Skrevet: 20. okt 2011, 00:40

Hey allesammen! Jeg har indset at mine øre i den grad ikke er egnede til at skrue op til max på mine HD25'ere og udover det pine dem med gæsters skrig og højtalere til de fester jeg dj'er til, og yderligere foretrækker jeg i den grad også in-ear når jeg bevæger mig rundt. - Derfor virker in-ear høretelefoner som en rigtig god løsning, dog stadig med on-ear når der skal produceres, det MÅ de da kunne klare hvis jeg holder det på en fornuftigt niveau :dollargrin:

Spørgsmålet er så hvilke? Jeg søger noget over 2000 kroner, for min ører er mere værd end det, og har i den grad overvejet Shure SE535, især nu hvor jeg er på udveksling i USA, men vil høre om der er nogen der har nogle andre gode bud? Formstøbte ville være fedt, min fokus ligger på lyden (HIFI), komforten og dæmpningen, på forhånd tak!
Kristian Ullum Vind
// Kris Winds

A heavy bassline is my kind of silence...
Brugeravatar
Højhus
Executive Producer
Executive Producer
Sted: Herning

Re: Toppen af in-ear poppen?

Indlæg Skrevet: 20. okt 2011, 01:24

:roll: Sorry - men prøv lige søge funktionen, det har været oppe at vende 5 gange inden for 2 måneder, sidste gang for 10 dage siden.

Et hint til et entydigt svar i alle klasser fra 1.500,- til 12.000,- er Ultimate Ears.
www.bricksite.com/brugtudstyr - brugt og nyt udstyr fra udlejningsfirma sælges.
Brugeravatar
kris7956
Tekniker
Tekniker

Indlæg Skrevet: 20. okt 2011, 03:13

Højhus skrev::roll: Sorry - men prøv lige søge funktionen, det har været oppe at vende 5 gange inden for 2 måneder, sidste gang for 10 dage siden.

Et hint til et entydigt svar i alle klasser fra 1.500,- til 12.000,- er Ultimate Ears.

Link gerne så, har ikke kunne finde noget :roll:

Har ikke hørt samme grad godt om UI som Shure, og slet ikke til den pris som Shure kan tilbyde, så det er derfor jeg søger alternativer
Kristian Ullum Vind
// Kris Winds

Brugeravatar
Frederikkofoed
Producer
Producer
Sted: Herning

Indlæg Skrevet: 21. okt 2011, 01:02

Jeg har fået lavet støbte propper hos audionova hørecenter i Herning (disse findes over hele landet).

Jeg gav 1650 kr. for dem inkl. et 25dB dæmpnings filter, og så yderligere 200 kr. for at få en adapter så jeg kunne hive filteret ud af dem og sætte et par Sennheiser CX400 eller IE8 i istedet og bruge dem som in-ear!

Dette fungere og lyder super!

- Frederik
Frederik Kofoed
Brugeravatar
kris7956
Tekniker
Tekniker

Indlæg Skrevet: 21. okt 2011, 01:21

Frederikkofoed skrev:Jeg har fået lavet støbte propper hos audionova hørecenter i Herning (disse findes over hele landet).

Jeg gav 1650 kr. for dem inkl. et 25dB dæmpnings filter, og så yderligere 200 kr. for at få en adapter så jeg kunne hive filteret ud af dem og sætte et par Sennheiser CX400 eller IE8 i istedet og bruge dem som in-ear!

Dette fungere og lyder super!

- Frederik

Lyder super godt, lige hvad jeg er ude efter, takker mange gange :dollargrin:
Kristian Ullum Vind
// Kris Winds

Tilbage til "Andet Udstyr & Lydteknik"