Plastic propper til tomme huller efter afmonterede stik ?

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
Medlemsavatar
oVHSen
Medlem
Indlæg: 213
Sted: Midtfyn

Plastic propper til tomme huller efter afmonterede stik ?

Indlæg af oVHSen »

Jeg har lige købt en ny modular-kasse, intellijels 104 HP alu-kuffert. Swell shit, og jeg glæder mig til at fylde den op. Men, kassen havde en håndfuld jack og midi stik monteret, som jeg ikke har brug for og derfor har afmonteret. Nu er der så i stedet en håndfuld huller hvor stikkene sad og de skal naturligvis dækkes igen. Jeg ved der findes sådan nogle plastic-"propper" til at lukke den slags huller med, men jeg ved ikke hvad de hedder og har derfor også lidt svært ved at finde et sted jeg kan købe dem..... Er der nogen med et større teknisk vokabularium end mig, der kan hjælpe?

Undskyld jeg dobbeltposter, jeg postede i første omgang i Eurorack tråden, men efterfølgende slog det mig, at spørgsmålet måske ville blive overset, da Eurorack tråden måske har lidt for smal målgruppe i forhold til mit problem.
"The boat can leave now, tell the crew"


Medlemsavatar
oVHSen
Medlem
Indlæg: 213
Sted: Midtfyn

Indlæg af oVHSen »

Holger skrev:Billeder af hullet?
Så godt synes jeg ikke vi kender hinanden.... :lol:

Jeg har ikke noget kamera i min 150,- tlf fra Harald Nyborg og kæresten og hendes smartphone er i Jylland, men det er bare sådan nogle 1 cm huller i et tyndt alu kabinet. Min elektriker-veninde kalde den slags plastpropper "blind propper", men alle dem jeg finder ved at søge på blind propper har gevind. Jeg skal bruge nogle af dem man bare kan "klikke" i hullet, hvis det giver mening.
"The boat can leave now, tell the crew"

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

https://thomann.de/dk/neutrik_dba_blanking_plate.htm


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
sjap
Medlem
Indlæg: 228
Sted: Aalestrup

Indlæg af sjap »

Måske sådan nogle "Covering Caps" kan bruges?

https://www.banzaimusic.com/Covering-Caps/

Medlemsavatar
oVHSen
Medlem
Indlæg: 213
Sted: Midtfyn

Indlæg af oVHSen »

sjap skrev:Måske sådan nogle "Covering Caps" kan bruges?

https://www.banzaimusic.com/Covering-Caps/
Det var LIGE PRÆCIS den slags jeg ledte efter!! Mange tak!
"The boat can leave now, tell the crew"

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

oVHSen skrev: Min elektriker-veninde kalde den slags plastpropper "blind propper", men alle dem jeg finder ved at søge på blind propper har gevind. Jeg skal bruge nogle af dem man bare kan "klikke" i hullet, hvis det giver mening.
Grunden til du ikke kunne finde dem er muligvis, at du skal søge efter ordet “blændprop” og ikke “blind prop”.

I Google dukker masser op uden gevind.

Medlemsavatar
oVHSen
Medlem
Indlæg: 213
Sted: Midtfyn

Indlæg af oVHSen »

Holger skrev: Grunden til du ikke kunne finde dem er muligvis, at du skal søge efter ordet “blændprop” og ikke “blind prop”.

I Google dukker masser op uden gevind.
Ah! Jeg har sikkert hørt forkert da jeg talte med hende. Kodyl, så kan jeg finde dem i DK. Det bliver lidt besværligt/dyrt, at købe 5 propper i udlandet.
"The boat can leave now, tell the crew"

Nyt svar