Webhosting udbyder

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Alt om musik, musikvideoer, kunstnere, udstyr og musikteori skal postes i de andre respektive fora.
Brugeravatar
dormin
Producer
Producer
Sted: Hammel

Webhosting udbyder

Indlæg Skrevet: 26. apr 2019, 23:37

Hvad bruger I af hosting udbyder?

Jeg har nu gennem rigtig mange år været kunde ved Servage - og det har egentlig fungere fint - men på det seneste er deres service stille og roligt ved at blive dårligere og dårligere - lige pt. modtager jeg ikke mails på de domæner jeg har hostet hos dem og har ikke gjort det i over 24 timer.

Fordelen ved dem, har været at jeg har kunne registrere et ubegrænset antal domæner og hostet dem (primært e-mail men også www) - uden ekstra omkostninger end selve købet af domænet (som jeg ofte har handlet ved GratisDNS og så efterfølgende redelegeret til Servage) og det efterfølgende årlige fee til dk-hostmaster.

Jeg har egentlig ikke det store behov - www gør jeg meget lidt i - så det er primært mail-løsningen som jeg benytter, men vil gerne slippe for at betale pr. domæne jeg har, og dermed også mulighed for håndtering af flere domæner - herunder styring af DNS og e-mailadresser på disse - så vidt muligt uden nævneværdige begrænsninger funktionalitetsmæssigt eller prismæssigt.

Tilbage til "After Party"