Dagens kundesamtale

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Re: Dagens kundesamtale

Indlæg af Holger »

Mr. Soundman skrev:Jeg har nu også flere gange tænkt, at der må være den der ulempe/risiko ved din måde at arbejde på Holger... o O (hvor meget fred får han mon...?) Men det kan selvfølgelig nok ikke gøres anderledes - du er jo nødt til at skilte med dig selv offentligt for at få kunder i den type forretning, som du kører.

Hvis det kun er en tosse i en telefon en sjælden gang imellem, så går det vel nok - håber ikke der en dag dukker nogen op med mere reelle onde hensigter... du er forhåbentlig klar til at tage imod dem, hvis det er :twisted:

Selv ligger jeg i den modsatte grøft - skriver aldrig på nettet hvor jeg bor, hvad jeg hedder, min profession eller andet der letter personidentificering. Men mit indkomstgrundlag nødvendiggør det heller ikke, så det er så nemt i mit tilfælde.

Forresten apropos Drømmetråden så fik jeg vidst aldrig skrevet om den drøm, hvor jeg dukkede uanmeldt op på din adresse... :lol: formålet var at spørge, om du var interesseret i nogle pebersprays, som jeg lige var på vej hjem fra Tyskland med... :lol: Jeg husker, at jeg følte mig ret akavet ved pludselig bare at dukke op sådan helt uanmeldt... - men det var da i det mindste i et velment ærinde :-D
Jeg får mindst et par crackpot-henvendelser om ugen.

Flest er der af folk der ikke kender deres besøgstid, typisk at de gerne vil have at jeg skal hjælpe dem med noget (gratis) eller nogen jeg har givet en lillefinger, som tager hele hånden.

Som regel er det bare akavet.

Peberspray er ikke nødvendigt. Jeg har en enkelthånds flækøkse og ingen skrupler ved at bruge den.

Men tak, også selvom det kun var en drøm ;-)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Mr. Soundman skrev: Forresten apropos Drømmetråden så fik jeg vidst aldrig skrevet om den drøm, hvor jeg
Den tråd savner jeg sgu lidt ,.. giv endeligt lyd hvis du bliver hjemsøgt af nye syrede drømme :dollargrin:
/Dub

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2987
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

DUBTEMPLE skrev:
Mr. Soundman skrev: Forresten apropos Drømmetråden så fik jeg vidst aldrig skrevet om den drøm, hvor jeg
Den tråd savner jeg sgu lidt ,.. giv endeligt lyd hvis du bliver hjemsøgt af nye syrede drømme :dollargrin:
Okay - det skal jeg nok :)

Men det er jo lidt ligesom med komponeringer - de gode kommer desværre ikke på kommando. Og ligesom med komponeringer, så bliver de fleste kladder ikke offentliggjort. Jeg har mange gange skrevet en drøm ned, og så bliver den af den ene eller anden årsag alligevel ikke bragt i Drømmetråden, når det kommer til stykket.

Men jeg skal selvfølgelig nok se, hvad jeg kan gøre. Det kan da også være jeg kan finde noget frem fra arkivet :wink:

Medlemsavatar
JesperS
Forum Donator
Indlæg: 399
Sted: København

Indlæg af JesperS »

Holger skrev:
JesperS skrev:Men hvad koster et fuldt nummer så?
Jeg skulle til at svare 37.500 inkl. moms (priserne er faldet), men nåede det ikke inden hun smækkede på.
Perfekt. Jeg har muligvis også en Kaka tribute jeg skal have skruet sammen. :roll:

Nyt svar