Cambridge Face Memory Test

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Cambridge Face Memory Test

Indlæg af bryla »

skriver noder



Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

99%

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8690
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

65 pct ,.. sidste del var totalt sort

Bekræftede hvad jeg allerede vidste ,.. nemlig at jeg er på grænsen til at være ansigts-blind :roll:

Ikke særlig hjælpsomt i det sociale liv

Mange bliver faktisk ked af det når man ikke kan genkende dem ud fra udseende ,..

Generelt ser jeg heller ikke film ,.. fordi jeg simpelthen ikke kan kende hvem er hvem ,.. medmindre der er få medvirkende, med person-typisk beklædning, eller andet kendetegn, der går igen gennem hele filmen ,.. samt typisk vises i sin helhed


Til gengæld husker jeg rimeligt godt folks motorik, stemme, samt alt mulig andet,.. det kan så være en redningsplanke i visse tilfælde
/Dub

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2985
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Dubtemple> Det lyder lidt ligesom jeg har det med folks navne :)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

LOL hvad er det for noget mindfuck test?! :-D

Jeg fik 78%, men synes selv jeg skød i blinde størstedelen af tiden.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Mr. Soundman skrev:Dubtemple> Det lyder lidt ligesom jeg har det med folks navne :)
Ditto... er elendig til navne. Kan endda glemme navne på familiemedlemmer, som i helt blank.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8690
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Holger skrev:
Mr. Soundman skrev:Dubtemple> Det lyder lidt ligesom jeg har det med folks navne :)
Ditto... er elendig til navne. Kan endda glemme navne på familiemedlemmer, som i helt blank.
Tak gutter, pænt af jer, altid rart ikke at være alene med livets gebrokkeligheder :thumbup:

Det problem med ikke at kunne sætte navn på et ansigt begrænses jo så helt naturligt når man ikke kan huske ansigtet til at starte med :-)

(man kan selvfølgelig også have brug for at huske navne uden ansigt på)
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8690
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

/Dub

Nyt svar