Simracing

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Jenkins
Forum Donator
Indlæg: 1115
Sted: Nordfyn

Simracing

Indlæg af Jenkins »

Når nu de flere herinde nørder lidt gaming i ny og næ tænkte jeg om der var andre der køre simrace ?

Selv køre jeg Assetto Corsa da, jeg godt kan lide muligheden for at kunne modde spillet efter behov .

Spiller med et G27 sæt men, overvejer i fremtiden at opgradere til et Fanatec sæt.

Har også overvejet at hoppe over på IRacing men, deres betaling metoder tiltaler mig ikke just :|

Så.. Andre der simracer herinde og i såfald hvad køre i?


Bjørn

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37634
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Jeg kører med Thrustmaster T300 RS + TH8A shifter. Det hele er monteret på en custom stand fra Wheelstand Pro.

Virkelig høj kvalitet rat og shifter.

Kører en en PS4 Pro med 65" plasma i surround og har bl.a. DIRT Rally (superfedt og über-realistisk rally), Project Cars 2 (sjovt) og Formula 1 (crap pga. screen tearing, så det spiller jeg ikke mere).

Mangler en god analog håndbremse der er PS4 kompatibel.

Medlemsavatar
amolin
Medlem
Indlæg: 1030

Indlæg af amolin »

Jeg har kørt simracing i mange år. Tilbage i 2006 startede jeg, sammen med en kammerat, Danish Race League, som endte med at blive DK's størte simracing league. Vi blev anerkendt af DASU (Dansk Automobil Sports Union) som en rigtig motorsport. Det andet land i verden hvor det skete.
Vi endte med at have et officielt danmarksmesterskab, officielt da det blev kørt under DASU.
TV2 sendte et af vores løb, hvor daværende formel-1 kommentatorer (jimmy bøjgaard, og jens winter) kommenterede på vores løb.

Efter en 6-7 år med massiv success, endte det med at rende lidt ud i sandet, grundet manglende opdateringer til det spil vi brugte: Race 07, fra SimBin.

Jeg kører stadigvæk, mest iracing og project cars 2, har et fanatec setup, og tripple 144hz monitor.
- Anders
Facebook: [url]http://www.facebook.com/amdrl[/url]
Mit studie: [url]http://beatthemic.com[/url]

Nyt svar