Faen’ga’me om de ska køje å min vei

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Låst
Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12755
Sted: Århus

Re: Faen’ga’me om de ska køje å min vei

Indlæg af david mondrup »

bredal187 skrev:... Men du er najs troll kid. Giver mening, at du blev nødt til at flytte fra Danmark :clap:
Shit mand, det her bringer da godt nok det værste frem i folk. Opfør jer lige ordentligt, ikke? Jeg ved jo heldigvis at I godt ved hvordan man gør.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Husk at at Quote Mike-Air med, da det er ham der troller... 3 gange faktisk!

Jeg ved ikke hvad han forventer at få ud af sin gif og sine "Hvor langt vil du gå" spørgsmål, men vi ved jo alle hvad han håber at få som svar så han rigtig kan rulle sig ud.

Tror du skal tage en snak med ham, eventuelt høre om det er noget psykisk, så det er lettere for os andre at foreholde os til.

Jeg gætter på Narcissist...!

Han forsøger at underspille og stille spørgsmål han kan bruge. Det kaldes at trolle. I stedet for at deltage forsøger han at skabe et miljø han kan udnytte.

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12755
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Vi læser den forskelligt. Jeg ser gif'en som et forsøg på at køle en ophedet diskussion ned med en humoristisk tilgang. Det preller tilsyneladende af på dig. Spørgsmålene om "hvor langt" opfatter jeg som reel nysgerrighed. Jeg er egentlig også nysgerrig, men jeg kommer ikke til at læse svaret, for tråden stopper her. Sorry.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Låst