Så er man på skadestuen ...

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Så er man på skadestuen ...

Indlæg af SustainerPlayer »

Det blev bare ikke en god dag. Jeg besluttede mig til, at komme ud at ride igen efter ikke at have siddet i sadlen i mange år.
Bare sådan en stille og rolig hyggetur for at slappe af.

Det skulle vise sig at være en eklatant fejltagelse!

Jeg kom op på hesten og den startede stille og roligt. Men så begyndte den at løbe hurtigere - og inden jeg kunne nå at reagere, så var den oppe i fuld fart. Den lavede en pludselig hoppende bevægelse - og så kunne jeg ikke holde fast længere.

Jeg faldt af - men min fod sad uhjælpelig fast i stigebøjlen. Hesten fortsatte i vildt løb og jeg kunne ikke stoppe den.

Heldigvis kom centervagten hurtigt til undsætning og fik hivet stikket til maskinen ud af væggen.

Han havde så den frækhed at fortælle mig, at jeg ikke skulle forsøge igen - og at jeg også skulle holde mig væk fra Batmobilen.

Default avatar
Clemme
Medlem
Indlæg: 608
Sted: Vanløse

Indlæg af Clemme »

Hader bare når det sker.

Jeg havde engang en tilsvarende oplevelse med Postmand Pers bil, der havnede på taget op af det store appelsintræ ved blomsterhandleren.

Det var heller ikke videre populært, og jeg må da også indrømme at det var en smule pinligt at se ens børn stå ved siden af og ryste på hovedet, mens man bliver trukket ud af bilen af centervagten

Nyt svar