Hvad vil vi have ud af de nye Star Wars film?

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Hvad vil vi have ud af de nye Star Wars film?

Indlæg af SustainerPlayer »

What Do We Want From a Star Wars Movie?



En glimrende analyse af, hvorfor de nye film "ikke slår til". Værd at se!

Selvom jeg selvfølgelig også har nogle ideer til, hvor de kan gøres bedre! :lol:

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3232
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

He he, fed video. Havde ikke tænkt mig at se det hele (20 minutter vedrørende en film franchise, som jeg basically synes er u-underholdende? No way) .. men jeg blev til alle tyve, for *han* er underholdende.

Og sympatisk, at han lægger reklamerne til sidst, i stedet for under selve videoen = nemmere at springe over.

Hans personlighed og hans analyser er mere underholdende end de film, det hele drejer sig om.
Da jeg som knægt såe den første i biffen, dengang den hed Stjernekrigen, var den det fedeste. Jeg var blæst bagover af tilskuerglæde, dér inde i Imperial biografen.

Når jeg ser den i dag, er den kedelig, langtrukken og fortællemæssigt fejlbehæftet i en grad som får mig til at slukke, spole eller zappe.
Har intet problem med, at nogen synes det er gode film –– der er masser af bras, som jeg selv foretrækker.

De hører nok til en bestemt aldersgruppe, ligesom musik og tegneserier og romaner og alt muligt andet gør.
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Nyt svar