Romansk Arkitektur i 3D

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3653

Romansk Arkitektur i 3D

Indlæg af mediumaevum »

Jeg er igang med at lave en virtuel rekonstruktion af Viborg Domkirke som den så ud i middelalderen, i den forbindelse er jeg dykket ned i romansk arkitektur.

Ret spændende faktisk... Og svært at lave. Må have været endnu sværere at lave i den virkelige verden...

Hvad synes i?

[link fjernet pga. fejl]
Senest rettet af mediumaevum tors 24. maj 2018 12:57, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3653

Indlæg af mediumaevum »

Nu bliver jeg nødt til at spørge, bare for at afklare:

Er grunden til den manglende respons, konstruktiv kritik eller andet her på stedet at:

A) Mine animationer ikke er gode nok, amatøragtige eller slet og ret så ringe at de ikke er værd at give respons på?
B) Ikke falder inden for folks interesseområde?
C) Noget helt tredje (forklar).

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

B for mit vedkommende

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10824
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

B + C

Jeg tror at det svarer lidt til at stå i en dyrehandel og prøve at finde nogen at snakke med gravemaskiner om. Det er lidt det forkerte forum.
Jeg kan se at du allerede prøver på cgforum, i gamle dage var der noget der hed 3dmaxer som var et alletiders forum, men det ser ud til at være væk nu. Det er ikke sikkert at du kan finde et dansk forum der rammer målgruppen for folk der kan give dig det ønskede feedback.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3653

Indlæg af mediumaevum »

Hald skrev:B + C

Jeg tror at det svarer lidt til at stå i en dyrehandel og prøve at finde nogen at snakke med gravemaskiner om. Det er lidt det forkerte forum.
Jeg kan se at du allerede prøver på cgforum, i gamle dage var der noget der hed 3dmaxer som var et alletiders forum, men det ser ud til at være væk nu. Det er ikke sikkert at du kan finde et dansk forum der rammer målgruppen for folk der kan give dig det ønskede feedback.
Ok, så giver det bedre mening :)

Kender du/I nogle gode fora til sådan noget?

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Klart B herfra. Og meget enig med Hald - det føles som et forkert sted at præsentere dine ting.

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

B

....når det er sagt, kunne jeg sagtens se denne animation blive brugt i et professionelt tv-program om emnet.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Mest "B" ,... men det har jo været oppe at vende før et par gange

Overvej også hvor meget respons du SELV giver herinde på diverse topics der falder uden for dit område :-) og hvorfor det mon er sådan :-)

Syntes generelt du har fået en del god respons herinde, især på musik-siden, trods alt

Alle har desuden deres egne projekter de er centrerede, promoverende, og opsøgende omkring, Razmo nævnte engang at musikere nok, under en som oftest pæn overflade, nok hører til blandt de mest selv-centrerede typer der findes, tror han har ret :-) (og siger ikke der er noget galt i det)

Mangel på respons og interesse er selvfølgelig dræbende for mange, men livets vilkår, et hint om at søge videre, eller skabe sine helt egne circler

I sidste ende kan manglende respons og interesse, især fra målgruppen, betyde at man kører surt, og smider tingene helt eller delvis fra sig,..

Hvis målgruppen overhovedet reelt eksisterer !!! (mange er totalt urealistiske her)

De vilkår lever mange af os under, du er ikke alene, hvis det er en trøst :dollargrin:

Bliver det et problem over flere år, så må man jo videre i sit liv, med helt eller delvist nyt indhold, det skylder man sig selv, og sine omgivelser

Omkring 2007-2011 måtte jeg selv gøre sådan en erkendelse, og ændring, det var der MC, kajak, touring, foto, rejser, og etablering i det svenske, tog focus, og musikken røg mere i bagrunden
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Fine ting du laver, jeg glemte vedr Hald-videoen at sige jeg godt kan lide din "kamera-føring", eller hvad det nu kaldes når det er animation, gætter på det er noget du har arbejdet en del med
/Dub

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3653

Indlæg af mediumaevum »

Jeg fandt et par fejl i min animation, så linket er fjernet indtil der kommer bedre animation.

Nyt svar