Hvilken font er det?

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Default avatar
Peter B.
Medlem
Indlæg: 315

Hvilken font er det?

Indlæg af Peter B. »

DOH! :doh:
Jeg kan da ikke huske hvilken font det er jeg har brugt på denne video, er der nogen der kan hjælpe?
Det er den røde tekst "METPET MTB", lige i starten af videoen. Bemærk det lidt specielle "M".

Jeg har lavet en formattering siden jeg brugte den, og kan ikke finde den mere. :clap:
Teksten er indlejret i videoen, og kører derfor ikke på sit eget spor.


Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Kan du huske om fonten skelner imellem store og små bogstaver? De ligner jo store bogstaver dem du har brugt der.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10825
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg tog et screenshot og lave det om i Photoshop, men kunne ikke finde et match på de font-identify tjenester jeg fandt på nettet.
font5.jpg
font5.jpg (6.61 KiB) Vist 453 gange
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Det ligner ikke lige en kendt font, så den bliver nok svært at finde. Kan være sådan en font man finder i de der kæmpe fontpakker med en masse skrammelfonte.

Den nærmeste jeg kan finde er denne:
https://www.myfonts.com/fonts/grype/lustra/

Default avatar
Peter B.
Medlem
Indlæg: 315

Indlæg af Peter B. »

Jeg takker meget for hjælpen, guys.

Det er rigtig mange år siden jeg har downloadet font-pakker.
Så jeg satte mig i zen-mode, og visualiserede mig frem til at jeg for ca. tre år siden skrev en selskabs sang til en sci-fi nerd. Og dér brugte jeg diverse science fiction film-fonte. Og minsandten om det ikke bar frugt, fonten jeg søgte er Terminator Two!

Billede

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37634
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Sjovt med den forskel der er på lower og upper case M

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10825
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Sådan, fedt at du fandt den..

Jeg var i processen inde på en side som spurgte mig omkring ca. 100 spørgsmål vedr fonten, men resultatet hjalp desværre ikke noget. Men det var godt nok en masse spørgsmål som jeg ikke havde tænkt på at man kunne kategorisere fonte i, men selvfølgelig.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar