Tråden om de kommende Avatar film

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Tråden om de kommende Avatar film

Indlæg af Christoffer I. N. »

De her efterfølgere er nok blevet udsat ca. 10 gange, men nu er man endelig begyndt at filme, så må man vel gå ud fra at der kommer noget ud af det, på et tidspunkt... :-D

http://collider.com/avatar-sequels-budget-filming/

Medlemsavatar
kandersen
Forum Donator
Indlæg: 853
Sted: ejby, lille skensved (Køge)

Indlæg af kandersen »

Kun en kommentar til subject - De tager sig satme god tid!!
Inden den næste kommer, så er den første long gone i glemmebogen. Der er ganske enkelt for langt imellem dem.

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Syntes folk rent faktisk at filmen var værd at se?

Personligt syntes jeg den var pænt ringe / kedelig. Den var simpelthen bare for stereotyp.

Den onde forretningsmand
Den våbenglade kriger
Den rebelske helikopterpilot
Den intelligente og følsomme videnskabsdame
Den ligeglade lone ranger, der finder ud af at livet er værd at leve

Bare kedeligt....

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Men de havde sådan en pæn blå teint. Smølf!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
kandersen
Forum Donator
Indlæg: 853
Sted: ejby, lille skensved (Køge)

Indlæg af kandersen »

bredal187 skrev:Syntes folk rent faktisk at filmen var værd at se?

Bare kedeligt....
Selve plottet var totalt forudsigeligt. Men det kan man basalt set sige om mindst 90% af alle film i action generen. Men jeg synes filmen er god fordi den er markant anderledes lavet med nogle ret heftige effekter. Og jeg glæder mig til at se, hvad det næste årti,tyve eller tredive... har gjort ved den næste film. Måske bliver den som at se den første, og dermed et flop!

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Ja, der er gået alt for lang tid. De er så også blevet udsat ca. 50 gange, eller noget i den stil.

Jeg tror James Cameron er ligeglad med om nogle herinde på forummet, og nogle flere, og nogle flere... synes at det var spild af tid. Hans film tjener styrtende med penge.

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Christoffer I. N. skrev:Ja, der er gået alt for lang tid. De er så også blevet udsat ca. 50 gange, eller noget i den stil.

Jeg tror James Cameron er ligeglad med om nogle herinde på forummet, og nogle flere, og nogle flere... synes at det var spild af tid. Hans film tjener styrtende med penge.
Jeg tror James Cameron er ligeglad med penge, og hellere vil levere hvad han syntes er et fedt produkt. Desværre er han blevet så amerikaniseret at han ikke er i stand til det, mere.

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

James Camerons Net Worth skulle være 1.7 Billioner Dollars, hvilket er 11.3 Millarder danske kroner. Jeg tvivler på han laver film fordi han mangler penge.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Det er i bakspejlet tydeligt at se at opskriften er lige efter bogen, men pga den var så anderledes i universet bidrog den til noget nyt og gav folk oplevelsen af noget frisk.

At der går for langt tid mellem dem er jo bare et tegn på at vi higer efter mere. Man kan vende den om og spørge om man skal holde op med at lave mesterværker fordi der går langt tid imellem dem? Vi kan nok alle sammen også nævne nogle bands vi elsker som "burde udgive nyt musik noget oftere", hvis det stod til os, men så nemt er regnestykket ikke.

Billede
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
kandersen
Forum Donator
Indlæg: 853
Sted: ejby, lille skensved (Køge)

Indlæg af kandersen »

Hald skrev:Det er i bakspejlet tydeligt at se at opskriften er lige efter bogen, men pga den var så anderledes i universet bidrog den til noget nyt og gav folk oplevelsen af noget frisk.

At der går for langt tid mellem dem er jo bare et tegn på at vi higer efter mere. Man kan vende den om og spørge om man skal holde op med at lave mesterværker fordi der går langt tid imellem dem? Vi kan nok alle sammen også nævne nogle bands vi elsker som "burde udgive nyt musik noget oftere", hvis det stod til os, men så nemt er regnestykket ikke.]
Nej der er faktisk nogle som jeg vil tro man kunne blive rigtig træt af, hvis de leverede nyt alt for ofte.

Nyt svar