Tha Cable Cooker...

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
amolin
Medlem
Indlæg: 1030

Tha Cable Cooker...

Indlæg af amolin »

Mnja, der skal nok være nogen der køber den her:

https://www.thecablecooker.com/
- Anders
Facebook: [url]http://www.facebook.com/amdrl[/url]
Mit studie: [url]http://beatthemic.com[/url]

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

".. tonearm wires can finally see enough signal level to be broken-in."

Så tror jeg også, jeg skal have vinyl igen.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Holy Crap
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Suk :roll:
/Dub

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Der er intet der kan overraske mig på det område.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Så den tømmer kablerne for gamle signaler?
Hehe... tror ikke det er tilfældig at den er nittet sammen og ikke skruet, mon ikke de også har brugt lim.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Hald skrev:Så den tømmer kablerne for gamle signaler?
Hehe... tror ikke det er tilfældig at den er nittet sammen og ikke skruet, mon ikke de også har brugt lim.
Jeg er i tvivl om hvordan den skal bruges ... er det mon tanken at man sætter den ind mellem output og input, så den arbejder med kablet mens det bruges? I så fald er der jo nødt til at være en forbindelse fra in til out inde i boksen. Eller er det meningen at man sætter kablerne i og lader boksen udføre sin magi, og derefter flytter dem hen hvor de skal bruges? I så fald er det jo nok at producenten har sat stikkene i en metalplade og bygget det ind i en boks. Det forekommer umiddelbart nemmere (for producenten).

I mit næste liv vil jeg være samvittighedsløs opfinder af gadgets til overtroiske hifinørder. Der må være penge i skidtet.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Hoby
Forum Donator
Indlæg: 514
Sted: Nørrebro

Indlæg af Hoby »

Jeg ville være meget bekymret for at "overcooke" mine kabler, men hvis det sker så skal de heldigvis bare have lov til at ligge lidt og slappe af. Jeg tror jeg vil udvikle en polstret skuffe, eller hvis det skal være rigtigt godt, en lille blød seng de kan ligge og restiture i - det må alt andet lige gi det bedste resultat.

If this situation occurs, merely letting the cables physically rest, and settle, then putting them back in the music system to play for a few hours brings them back to their optimal performance level

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Hahaha hold kæft de er blæst.. :luny:

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Kan se ud fra email adressen i bunden af sitet at han også har et firma som hedder audioexcellenceaz der laver lignende produkter.
Bla. dette USB kabel til $995 for 0.6 m: https://audioexcellenceaz.com/products/ ... bs-574-0-1
Vi har jo set det mange gange før, men kan stadig ikke lade være med at himle med øjnene. :roll:

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Der er et eller andet fantastisk ved det... Lidt lige som "better call saul" over denne former for firmaer. På en eller anden måde hader jeg dem og samtidigt elsker jeg dem.

Medlemsavatar
Hoby
Forum Donator
Indlæg: 514
Sted: Nørrebro

Indlæg af Hoby »

the19thbear skrev:Der er et eller andet fantastisk ved det... Lidt lige som "better call saul" over denne former for firmaer. På en eller anden måde hader jeg dem og samtidigt elsker jeg dem.
Enig - der er en hel del hifi entusiaster som elsker at smide en masse penge efter ret tvivlsomme "teknologier" i bestræbelse på at få deres ultimative lydoplevelse. Og et eller andet sted går det ikke ud over nogen, kun deres egen pengepung, og det har jeg det egentlig ret afslappet med.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

the19thbear skrev:Der er et eller andet fantastisk ved det... Lidt lige som "better call saul" over denne former for firmaer. På en eller anden måde hader jeg dem og samtidigt elsker jeg dem.
Heh heh

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Jeg er også ret fascineret af "fænomenet". Jeg kan godt blive i tvivl om de er ægte charlataner eller om de rent faktisk selv mener at deres produkter gør en forskeld - måske de i virkeligheden bare snyder sig selv til at høre en forskeld. Måske er der en forskel!
Jeg kunne godt tænke mig en dokumentar omkring hifi miljøet, med skjulte optagelser og en af dem taget på fersk gerning i at sige at det er fup og fidus.

Nyt svar