2 google konti ? eksperthjælp!?

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2636
Sted: Denmark

2 google konti ? eksperthjælp!?

Indlæg af SIDwave »

Hej..

problemet er, at jeg er ved at starte en ny youtube kanal, den handler ikke om min musik, den skal bruges til andre ting.
men problemet er, jeg kan ikke se at det er muligt at oprette en kanal mere, så jeg med min gmail konto, har 2 kanaler!

og jeg kan ikke se, det er muligt at oprette 2 google konto.. har forsøgt... google bestemmer åbenbart

så jeg er på spanden, da jeg skal bruge denne nye youtube kanal.. men i forvejen har en, som er min musik og alt det.

er der en løsning på det ?
jeg har lige forsøgt alt, og det må/kan man åbenbart ikke, så nu står jeg alvorligt med håret i postkassen..

hjælp!!!???

Medlemsavatar
Arnold
Medlem
Indlæg: 564

Indlæg af Arnold »

Hmm....Jeg mener da at have 2 kanaler under min konto ? Hvis jeg går på Youtube og trykker på mit billede i øverste højre hjørne, så er der et tandhjul (lige til højre for "Skaberstudie"). Så kommer jeg ind under "Oversigt" - Kontoindstillinger, hvor der nederst er en mulighed "Se alle mine kanaler eller opret en ny kanal"

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Hvad sker der hvis du trykker Tilføj konto?

Sådan her ser mit ud. Jeg har fjernet email adresserne fra billedet.
google konti.png
google konti.png (23.42 KiB) Vist 373 gange

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2636
Sted: Denmark

Indlæg af SIDwave »

Arnold skrev:Hmm....Jeg mener da at have 2 kanaler under min konto ? Hvis jeg går på Youtube og trykker på mit billede i øverste højre hjørne, så er der et tandhjul (lige til højre for "Skaberstudie"). Så kommer jeg ind under "Oversigt" - Kontoindstillinger, hvor der nederst er en mulighed "Se alle mine kanaler eller opret en ny kanal"
det lyder da godt, det prøver jeg lige.
tak :)

Nyt svar