Undandy sko

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37670
Sted: Fyn

Undandy sko

Indlæg af Holger »

Blev lige anbefalet det her fede website, hvor man kan designe sine egne (kvalitets)sko til mellem halvdelen og en tredjedel af hvad en sådan sko ellers koster.

Har designet og købt fire par sko, et sæt Oxford, to sæt loafers og et sæt sneakers til kun 5k inkl. shipping.

http://www.undandy.com

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

....og så siger Løkke at man knap nok kan få et par sko for 2000.-

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Fedt! Tak for tippet!
skriver noder

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Spændende.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Hmmm... Fed side, men jeg er lidt sart med sko, så tror ikke jeg tør bestille, alt efter sko'ens indre design svinger min skostørrelse fra str. 45-47
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37670
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Der er gratis retur så vidt jeg kan se. Også på custom.

Deres eneste råd er, at vælge en størrelse ned, hvis man er mellem størrelser. Jeg er fx 43-44 og har derfor valgt 43 i alle fire par sko. Det er læder og det udvider sig også en smule med tiden.

Selvfølgelig tricky hvis du kan variere hele tre størrelser - det lyder ekstremt ;-)

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37670
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

bredal187 skrev:....og så siger Løkke at man knap nok kan få et par sko for 2000.-
Manden har jo ret, for engangs skyld.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Holger skrev:Der er gratis retur så vidt jeg kan se. Også på custom.
......
Selvfølgelig tricky hvis du kan variere hele tre størrelser - det lyder ekstremt ;-)
Nice, måske næste sæt skal komme derfra så.

Størrelserne er noget besværligt noget med mig, det er bredten der afgør det, har altid masser af plads ude for enden af tæerne.

Det samme gælder jakkesæt, de skal somregel stykkes sammen af 2 sæt da mine ben vist ikke er så lange i forhold til min overkrop, ikke noget jeg tænker på før jeg skal have ny habit.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37670
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Hald skrev:
Holger skrev: Størrelserne er noget besværligt noget med mig, det er bredten der afgør det, har altid masser af plads ude for enden af tæerne.

Det samme gælder jakkesæt, de skal somregel stykkes sammen af 2 sæt da mine ben vist ikke er så lange i forhold til min overkrop, ikke noget jeg tænker på før jeg skal have ny habit.
For sørensen, det lyder altså som om du lige skal have en snak med dine forældre om hvad der gik galt! :-P

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Pisse fedt. Det vil jeg lige kigge nærmere på.

Jeg har personligt det problem at jeg køber et par sko i butikken, går med dem kort i butikken uden problemer, og når jeg så går i dem en hel dag på arbejde, er mine fødder smadret efterfølgende. Indtil nu har jeg kun haft held med 1 par sko, som er behagelige at have på gennem en lang dag, og de er fra Ecco...

Men jeg syntes ikke Ecco laver specielt fede sko, så jeg er på jagt efter et sted som har samme komfort som Ecco, men hvor udseendet er lidt mere sexet. Jeg har købt flere par sko i tøjbutikker, men det er her det altid går galt.

Er der andre sko butikker I kan anbefale? Hvor jeg fysisk kan gå ind og prøve dem?

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Mike-air skrev: Men jeg syntes ikke Ecco laver specielt fede sko, så jeg er på jagt efter et sted som har samme komfort som Ecco, men hvor udseendet er lidt mere sexet.
Min kone er HELT enig, jeg har gået i Ecco sko i årevis, og når de var slidt ned, gik jeg ind og købte et sæt (næsten) magen til igen. Den taktik har virket for mig i ca. 12 år nu. :)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Hald skrev:
Mike-air skrev: Men jeg syntes ikke Ecco laver specielt fede sko, så jeg er på jagt efter et sted som har samme komfort som Ecco, men hvor udseendet er lidt mere sexet.
Min kone er HELT enig, jeg har gået i Ecco sko i årevis, og når de var slidt ned, gik jeg ind og købte et sæt (næsten) magen til igen. Den taktik har virket for mig i ca. 12 år nu. :)
Men det løser kun komfort-delen af problemet :-D

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37670
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

De her Undandy sko virker høj kvalitet og er lavet af læder. Det bliver hurtigt formeligt og med tilvalg af ekstra gummiudersål, så er de også fint stødabsorberende i forhold til ren læder undersål.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Holger skrev:De her Undandy sko virker høj kvalitet og er lavet af læder. Det bliver hurtigt formeligt og med tilvalg af ekstra gummiudersål, så er de også fint stødabsorberende i forhold til ren læder undersål.
I shall give it a try... Fede modeller de har.

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12758
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Holger skrev:
bredal187 skrev:....og så siger Løkke at man knap nok kan få et par sko for 2000.-
Manden har jo ret, for engangs skyld.
:-P :-D
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37670
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Mike-air skrev:
Holger skrev:De her Undandy sko virker høj kvalitet og er lavet af læder. Det bliver hurtigt formeligt og med tilvalg af ekstra gummiudersål, så er de også fint stødabsorberende i forhold til ren læder undersål.
I shall give it a try... Fede modeller de har.
Du kan jo også gå med livrem og sele og vente på min endelige dom og et par uger, når mine 4 par ankommer.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Holger skrev:
Mike-air skrev:
Holger skrev:De her Undandy sko virker høj kvalitet og er lavet af læder. Det bliver hurtigt formeligt og med tilvalg af ekstra gummiudersål, så er de også fint stødabsorberende i forhold til ren læder undersål.
I shall give it a try... Fede modeller de har.
Du kan jo også gå med livrem og sele og vente på min endelige dom og et par uger, når mine 4 par ankommer.
Det var sku da smart. Kan endda se jeg bruger samme størrelse som dig.

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Har også gået i ecco i en del år efterhånden men er lige hoppet i et par Bugatti. Tricket er dog at man ikke skal starte med at gå med dem en hel dag, men gå i dem en time om dagen derhjemme de første par uger.
skriver noder

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Hey Holger, har du fået dine sko? Hvis ja, hvad er dommen? :-)

Medlemsavatar
madsmac
Forum Donator
Indlæg: 976
Sted: ca. midt i udkanten

Indlæg af madsmac »

Mike-air skrev:
Holger skrev:
Mike-air skrev: I shall give it a try... Fede modeller de har.
Du kan jo også gå med livrem og sele og vente på min endelige dom og et par uger, når mine 4 par ankommer.
Det var sku da smart. Kan endda se jeg bruger samme størrelse som dig.
Sole-mates? :wink:

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

HA! :-P


Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37670
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Mike-air skrev:Hey Holger, har du fået dine sko? Hvis ja, hvad er dommen? :-)
Flotte, håndlavede og sidder perfekt (3/4 modeller). Det sidste og 4. par var alt for store, hvilket er et typisk problem med den model fortalte de (så lav den dog typisk mindre tænker jeg), dem returnerede jeg.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Holger skrev:
Mike-air skrev:Hey Holger, har du fået dine sko? Hvis ja, hvad er dommen? :-)
Flotte, håndlavede og sidder perfekt (3/4 modeller). Det sidste og 4. par var alt for store, hvilket er et typisk problem med den model fortalte de (så lav den dog typisk mindre tænker jeg), dem returnerede jeg.
Fedest! Det vil jeg også prøve lykken med i så fald :)

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37670
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Hvis du har CVR kan du spare momsen ved udcheckning, da jeg går ud fra du køber skoene i arbejdsøjemed. Men check med Undandy først, da det skal gøres manuelt!

Nyt svar