Hjælp til første danske deltagelse i BoarderX nogensinde !

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Jenkins
Forum Donator
Indlæg: 1115
Sted: Nordfyn

Hjælp til første danske deltagelse i BoarderX nogensinde !

Indlæg af Jenkins »

Hey lydmekanister.

Udover musikken har jeg også en anden stor passion i mit liv - Mountainboard .

Sporten er så godt som ukendt i Danmark og derfor bruger jeg enormt meget tid pt på at få nogle samarbejder igang med blandt andet de danske BMX klubber omkring opstart at træning på deres baner. Jeg er i konstant dialog med de involverede mennesker der driver sporten over resten af verden.

Jeg har en passion om at få udbredt sporten i Danmark da, jeg mener at sport kan motivere alle mennesker i en positiv retning. Og særligt en sport som denne. Det er ikke alle børn, eller voksne, som passer ind i de normale rammer i fodboldklubben eller til håndbold. Sport som dette udfordre mennesker på en anden måde. Og er med til at udvikle selvtillid og mod på livet. I udlandet har man desideret centre hvor børn helt ned til 4-5 års alderen dyrker sporten.

Jeg lever selv et liv med sygdommen Bipolar i en grad der gjorder jeg måtte sige farvel til mit drømmejob for 5 år siden. Jeg har førhen altid fået afløb fra mine dårlige dage med løb. Flere marthoner samt utallige halvmarthoner. Men lysten forsvandt da jeg takkede farvel til mit job gennem 6 år i forsvaret.

Jeg får nu afløb fra min sygdom ved at køre Mountainboard og arbejdet i at udbrede dette i Danmark. Og nu byder en stor mulighed sig :

Jeg har nu muligheden for at være første danske atlet nogensinde der konkurrere til verdensmesterskabet i BoarderX.



Jeg har stor opbakning i udlandet og vi håber alle på dette kan lade sig gøre. Men grundet min personlige historie stopper øknonomien det nu. Har forsøgt mig at skaffe sponsorater men, det er ikke nemt til en sport ingen danskere rigtigt kender til , endnu !

Så, derfor har jeg forsøgt mig med en crowdfunding for at få dækket rejseomkostningerne i forbindelse med stævnet. Dette er aldrig noget jeg har forsøgt mig med før men, har taget chancen da drømmen lever om at få Danmark på verdenskortet da jeg har en vision om at, det vil blive nemmere at udbrede det herhjemme.

Så et kald til alle jer lydmekanister: Vil i hjælpe med at få denne indsamling ud i det danske land ? Nogle af jer herinde kender mig offline, og kender min historie. Og jeg er normalvis et menneske der har svært ved at bede om hjælp. Men en hver hjælp vil blive værdsat !

https://www.gofundme.com/first-dane-in-boarderx-wc

Billede

Billede



Bjørn Wesley Jenkins

Nyt svar