Tråden hvor alle kan undre sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10825
Sted: Vind / Holstebro

Re: Tråden hvor alle kan undre sig over hvad som helst!

Indlæg af Hald »

Skal der hænge noget i det, eller skal der løftes?
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Mikkel Kå
Medlem
Indlæg: 504
Sted: 5700

Indlæg af Mikkel Kå »

Jonas K skrev:Jeg undrer mig over min manglede evne til at opspore et beslag af en art, som jeg er helt overbevist om eksisterer...

Det ligner det jo mest af alt et håndtag. Afstanden mellem 'vinklerne' skal bare være længere.
IMG-0113.jpg
Har søgt på danske og udenlandske sider med utallige termer/beslagtyper og spurgt i byggemarkeder jeg kunne komme i nærheden af. Men uden held.
:?

Er det mon et "porthåndtag" du leder efter?

https://www.harald-nyborg.dk/p5583/porthaandtag-170-mm

Medlemsavatar
Jonas K
Medlem
Indlæg: 57
Sted: Denmark

Indlæg af Jonas K »

Mikkel Kå skrev: Er det mon et "porthåndtag" du leder efter?

https://www.harald-nyborg.dk/p5583/porthaandtag-170-mm
Det ser i hvert fald cirka sådan ud der, bare længere.
Jeg skal bruge to styk til at montere et Impact Twin lydkort på undersiden af mit bord.

Oh well. Så må jeg jo bare en tur ned til smeden...

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2968
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Jeg synes, der er noget absurd ved, at folk i demokratiske lande benytter deres stemmeret til at gå ned og stemme for demokratiets tilbagerulning - (her tænker jeg f.eks. på udviklingen i Polen og Tyrkiet). Altså hvis man ikke går ind for demokrati – hvorfor bliver man så ikke bare hjemme, når der er valg? Jeg synes, der er noget selvmodsigende over den slags adfærd, hvor man aktivt benytter demokratiet til at stemme demokratiet ud. Man siger med andre ord ”jeg vil gerne stemme imod, at jeg skal have lov at stemme” – øøøøhh… Hvis man ikke mener, man skal stemme om ting, hvorfor afgiver man så sin stemme om, hvorvidt man skal stemme om ting eller ej? Er det ikke det, som kaldes ”at smide kagen væk og alligevel ville have en bid af den”. :roll:

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Undre mig over at Eurorack patch-kabler skal være så dyre, selv 10 cm, kina-kvalitet, med støbte stik, ender tit op i f.eks. 75 kr for 5 stk

Kan regne ud at jeg inden længe vil have lagt 1000-1500 bare for kabler, til en start,... den har de sgu regnet godt ud :-D

Til sammenligning er her løse stik, til 0,115 USD pr stk, gratis tilsendt,...

https://www.ebay.com/itm/100pcs-3-5mm-M ... xyTjNSmF3N
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

https://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/du ... er-spillet

Hvordan kan folk ikke være klar over reglen? Læser man ikke spillereglerne? Eller er det bare sådan en Trump/amerikansk ting?

Medlemsavatar
ZoSo
Medlem
Indlæg: 938
Sted: København

Indlæg af ZoSo »

SustainerPlayer skrev:
Hvordan kan folk ikke være klar over reglen? Læser man ikke spillereglerne?
Næh jeg har da aldrig læst reglerne de blev da vidergivet af andre som kendte dem som har lært dem af andre som kendte dem :dollargrin:
Jeg spillede matador i 1 klasse og vi havde ikke lært at læse endnu, eller havde bare ikke tålmodighed til at læse det igennem. Og når nu der var en der kendte reglerne. :dollargrin:

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Kvinder og sko. Jeg forstår det ikke helt. Det er vel en slags pynt/udsmykning ala. makeup og smykker, men det er som om at sko er noget ekstra særligt for kvinder på et ofte nærmest sygeligt plan.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg vil godt undre mig over mænd, der går rundt med et armbånd, der koster 30-40.000 og vejer ad helvede til.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Smittefar skrev:Jeg vil godt undre mig over mænd, der går rundt med et armbånd, der koster 30-40.000 og vejer ad helvede til.
Det er for at kompensere.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Equator Audio.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

SustainerPlayer skrev:Equator Audio.
Hvad undrer dig specifikt ?
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

DUBTEMPLE skrev:
SustainerPlayer skrev:Equator Audio.
Hvad undrer dig specifikt ?
De var det bedste siden skivebrød med deres D5 og D8 monitors. Så forsvandt de fra jordens overflade.
Så dukkede der nogle MKII modeller op. Og nu er de væk igen.
Ingen webside. Ingen facebook. No nothing.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Du har ret, de forsvandt åbenbart omkring midt-oktober 2017, uden at efterlade så meget som en presse-meddelelse

Herefter kun nogle forum-posts, diverse steder,..

Blandt andet med ulykkelige ejere der ikke kan få udskiftet afbrændte enheder, og ikke komme i kontakt med dem,.. osv.

Både trist og respektløs måde at lukke ned på
/Dub

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Er der blevet rykket rundt på After Party og backstage? Kommer hele tiden til at trykke forkert. :?

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

AvS skrev:Er der blevet rykket rundt på After Party og backstage? Kommer hele tiden til at trykke forkert. :?
hm jo, det er da vist rigtigt at det er blevet rykket.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Nogen der ved om ens facebook konto er i fare for at blive lukket ned, hvis man får en kommentar markeret som spam? Eller evt. hvor mange (over hvor lang tid?) der skal til?
Skrev endnu en hjælpsom kommentar, og linkede til produktet. Vedkommende der har markeret som spam mener nok jeg ligner en der arbejder hos ELI.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Bonderøven ligner mere og mere Kim Vilfort?

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Hver gang jeg går i biografen undrer jeg mig over hvorfor man egentligt gider det lort, og hvorfor jeg bliver ved. Man sidder i et rum med en masse idioter man ikke kender. Der rasler med poser og kan ikke slukke deres mobil eller bare holde kæft. Man er tvunget til at se minimum 20 minutters reklamer samt trailer for nogle skod film. Hvis du skal på WC eller andet bliver filmen ikke sat på pause. Og man betaler sgu for hele herligheden! :censored:

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3436
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Du må være uheldig, jeg har kun oplevet 1 gang at folk taler, det var en fredag aften og de var fulde, så den bad jeg nok selvom.
Aldrig prob med tlf’er

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Ja, jeg synes heller ikke folk er slemme til at larme. Kommer primært i Kinopalæet i Lyngby. Hvilke biografer har du oplevet det i, Andreas?
Det er ikke bare fordi du er gået i babybio eller Hawaii Bio? :-D

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

På trods af navnet vil jeg tro, at Baby Bio er en meget stille oplevelse. Det er typisk sådan, at der er baby/børnepasning uden for biografen, og forældrene så kan gå ind og slappe af med en film. Hvis der er larm kunne det meget nemt være fra snorken.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Skærmbillede 2018-02-15 kl. 20.23.35.png

Medlemsavatar
raoul
Medlem
Indlæg: 2123

Indlæg af raoul »

haha - der er sikkert en nørdet forklaring ?

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Only in America https://www.krotosaudio.com/weaponiser/


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nyt svar