DBA Wall Of Shame

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Alt om musik, musikvideoer, kunstnere, udstyr og musikteori skal postes i de andre respektive fora.
Brugeravatar
Hald
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Vind / Holstebro

Re: DBA Wall Of Shame

Indlæg Skrevet: 9. jan 2020, 10:25

Enig, jeg tænker også at hans lydrum er blevet i kælderen fordi konen syntes det ikke var vigtigere end børneværelserne, og hans lager af grej så naturligt er i nærheden af fryseren måske i værkstedet hvor der er god belysning.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 10 år med ørene i Lydmaskinen -
Brugeravatar
JesperS
Producer
Producer
Sted: København

Indlæg Skrevet: 9. jan 2020, 10:37

Lyder som om du taler af erfaring Hald :)

Kan sagtens se hvad I mener men for mig betyder det meget med et godt billede. Personlig kunne jeg aldrig finde på at købe noget der står i beskidte og rodede omgivelser eller hvor folk ikke har gidet støve grejet af før de tager et billede. Er en meget god indikator for hvordan tingene er blevet behandlet. Men nu er jeg også selv total hys med mine ting. :)

Kunne dog heller ikke finde på at købe noget med et modelbillede hvor man ikke kan se om tingene er i orden.
Brugeravatar
Hald
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg Skrevet: 9. jan 2020, 12:11

JesperS skrev:Lyder som om du taler af erfaring Hald :)

Heldigvis ikke, jeg har både 16kvm studie i måske husets bedste rum, og 55 kvm øvelokale/optagerum inde i huset, men fordi jeg ved at det på ingen måde er en selvfølge for de fleste at kunne det, værdsætter jeg det også og ved hvad mange kæmper med.

Men jeg er helt enig, gode billeder og evt video hjælper på salget, også så evt ridser eller defekter er tydelige, så kommer der ikke en ærgelse senere og det er meget nemmere for køber at vurdere hvis de kan se detaljer.

Der er en digitalmixer til salg på DBA, den er egentlig fin, men prisen er for høj da der er kommet nyere og billigere produkter på markedet siden.
Han har sænket prisen med 500 kr om dagen i et par uger nu, og den er stadig over overkanten af hvad jeg syntes den er værd.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 10 år med ørene i Lydmaskinen -
Brugeravatar
Joachip
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Vesterbro

Indlæg Skrevet: 9. jan 2020, 15:15

Den der pink hvidbalance gør det komplet!

(Det ku' ellers nemt lige klares med lidt efterjustering)
Vedhæftede filer
akai2.jpg
akai2.jpg (82.33 KiB) Vist 48 gange
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Tilbage til "After Party"