DBA Wall Of Shame

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10825
Sted: Vind / Holstebro

Re: DBA Wall Of Shame

Indlæg af Hald »

Man skal også huske at ikke alle kender markedet, det kan have været den vildeste pult han nogensinde har brugt, og hvis han har sat en brugtpris ud fra nyprisen og hvordan den er blevet behandlet kan det være helt uskyldigt. Måske ved han bare ikke bedre / blevet udsat for at ting ikke længere er det værd som de måske burde være.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
ThomasRiem
Forum Donator
Indlæg: 285
Sted: Kjøbenhavnstrup

Indlæg af ThomasRiem »

Jeg genså lige jeres snak om, hvad man skal sige til den lille gamle dame, der sælger sit stueorgel for 400,- (uden at vide, at det er en mint Yamaha CS-80)... der er altså osse noget sært med prisudviklingen ind i mellem... min første guitar var en rød Vox bas, som jeg købte i Politikens byttemarked (længe inden man opfandt den blå avis...). Jeg gav 500 kroner for den til en gut i Glostrup. Året var vel ca 1978... godt tyve år senere solgte jeg den så via BassLab og fik mig en Wal bas (ahhh..!) ved at lægge 500 kroner mere på bordet. Nu har jeg så en Wal bas til 1.000 kroner. Og den bliver hos mig! Hvis jeg husker rigtigt, gik Vox'en til 6.000, så butiksprisen var 6.500.

Forleden så jeg min Vox bas igen, tror jeg, i vinduet hos WoodSound i Blågårdsgade... til 18.000...
C'est magnifique. Mais ce n'est pas la guerre....

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Hald skrev:Man skal også huske at ikke alle kender markedet, det kan have været den vildeste pult han nogensinde har brugt, og hvis han har sat en brugtpris ud fra nyprisen og hvordan den er blevet behandlet kan det være helt uskyldigt. Måske ved han bare ikke bedre / blevet udsat for at ting ikke længere er det værd som de måske burde være.
Helt rigtigt, i nogle tilfælde, men i dette tilfælde siger han ordret: "mixeren er kendt for dens sprøde EQ", hvilket forholder sig præcist modsat, der hoppede kæden af, for mig er han en klokkeklar hustler, går den så går den :-)

Glæder mig iøvrigt at mange har taget afstand fra at udnytte "den gamle dame med elorglet"
/Dub



Medlemsavatar
mikkels
Medlem
Indlæg: 887
Sted: Farum

Indlæg af mikkels »

Ellers en fin kombination med Tyros og handicapscooter...

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Jeg spurgte på et tidspunkt en fyr om et Canon optik, hvor han ville have en pris, der lå over nypris. Jeg spurgte til det og fik at vide, "at så ville han tabe penge på det".......efter tre uger fik jeg det til halv pris:)

Medlemsavatar
JesperS
Forum Donator
Indlæg: 398
Sted: København

Indlæg af JesperS »

Så er der udsalg!

https://www.dba.dk/keyboard-roland-xp-8 ... re_listing

Check også hans andre annoncer - han sælger blandt andet masser af garn.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

https://www.dba.dk/elguitar-fender-stra ... 043456540/

Hahaha ...

"Lækker original Stratocaster. Er blevet spillet og rost af mange guitarister. Lyder rigtig godt.
Jeg fik denne guitar fra en mand for nogle år siden, som selv har sat guitaren sammen. Hans navn står bag guitarens backplate(Baltzer). Jeg har desværre ikke navnene på delene."

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

JesperS skrev:Så er der udsalg!

https://www.dba.dk/keyboard-roland-xp-8 ... re_listing

Check også hans andre annoncer - han sælger blandt andet masser af garn.
Folk på Fyn :-D

Medlemsavatar
madsmac
Forum Donator
Indlæg: 976
Sted: ca. midt i udkanten

Indlæg af madsmac »

SustainerPlayer skrev:
JesperS skrev:Så er der udsalg!

https://www.dba.dk/keyboard-roland-xp-8 ... re_listing

Check også hans andre annoncer - han sælger blandt andet masser af garn.
Folk på Fyn :-D
Nå ja, vi er jo nødt til at være kreative, ellers kører i jo bare forbi når I er på vej mod København eller Jylland! :wink:

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

madsmac skrev:
Nå ja, vi er jo nødt til at være kreative, ellers kører i jo bare forbi når I er på vej mod København eller Jylland! :wink:
Hæhæ - de to ovenstående DBA annoncer er vist rigeligt incitament, til at trykke speederen i bund og komme væk. :-D

Medlemsavatar
madsmac
Forum Donator
Indlæg: 976
Sted: ca. midt i udkanten

Indlæg af madsmac »

SustainerPlayer skrev:
madsmac skrev:
Nå ja, vi er jo nødt til at være kreative, ellers kører i jo bare forbi når I er på vej mod København eller Jylland! :wink:
Hæhæ - de to ovenstående DBA annoncer er vist rigeligt incitament, til at trykke speederen i bund og komme væk. :-D
Point taken! Den er svær at give igen på! : :wink:

Medlemsavatar
mik_c
Medlem
Indlæg: 974
Sted: Vesterbro

Indlæg af mik_c »

Clipboard01.jpg
Clipboard01.jpg (68.61 KiB) Vist 2790 gange
Er der andre der har oplevet denne her jubelidiot før? .. er nu anden gang han spammer mig med alt mulig ubrugeligt lort der hører skraldegården til. .. Kan ikke helt finde ud af om han har mentale problemer eller hvad der lige sker for ham.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Han er da kandidat til blokering, er dette muligt på DBA ?

(på LM er man vist desværre nød til at slå PM fra globalt)
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Det var også endu en mulig platugle, der måske burde være bragt i tråden her, men fik sin egen tråd, ved ikke hvor sagen endte

http://www.lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=17&t=76943
/Dub

Medlemsavatar
KlausH
Medlem
Indlæg: 1624
Sted: KBH NV

Indlæg af KlausH »

mik_c skrev:
Clipboard01.jpg
Er der andre der har oplevet denne her jubelidiot før? .. er nu anden gang han spammer mig med alt mulig ubrugeligt lort der hører skraldegården til. .. Kan ikke helt finde ud af om han har mentale problemer eller hvad der lige sker for ham.
Det sgu da en af de der sigøjnere der står under broen ved Nørrebro Station der er kommet på nettet!

Medlemsavatar
mik_c
Medlem
Indlæg: 974
Sted: Vesterbro

Indlæg af mik_c »

KlausH skrev:
mik_c skrev:
Clipboard01.jpg
Er der andre der har oplevet denne her jubelidiot før? .. er nu anden gang han spammer mig med alt mulig ubrugeligt lort der hører skraldegården til. .. Kan ikke helt finde ud af om han har mentale problemer eller hvad der lige sker for ham.
Det sgu da en af de der sigøjnere der står under broen ved Nørrebro Station der er kommet på nettet!
Hahaha ... du siger noget! Har aldrig nogensinde set nogen af dem derude sælge noget som helst man overhoved ville overveje at købe :D

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

SustainerPlayer skrev:https://www.dba.dk/elguitar-fender-stra ... 043456540/

Hahaha ...

"Lækker original Stratocaster. Er blevet spillet og rost af mange guitarister. Lyder rigtig godt.
Jeg fik denne guitar fra en mand for nogle år siden, som selv har sat guitaren sammen. Hans navn står bag guitarens backplate(Baltzer). Jeg har desværre ikke navnene på delene."
Ja den undrede også mig, da jeg stødte på den.
Samlet af dele fra andre guitarer. Mon bryggeren hedder Frankenstein ?

Medlemsavatar
JesperS
Forum Donator
Indlæg: 398
Sted: København

Indlæg af JesperS »

Er du til vilde techno raves så er det perfekte tilbud her:

https://www.dba.dk/keyboard-techno-rave ... 047970745/

Som annoncen siger: Tasteturet blev introduceret i 1993 og slog fuldstændigt over tastetursamfundet.

Tror alle vi husker hvor vi var første gang vi hørte et Technics KN2000.

Rave on!!

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

:doh:

Medlemsavatar
Razmo
Forum Donator
Indlæg: 4595
Sted: Denmark

Indlæg af Razmo »

mik_c skrev:
Clipboard01.jpg
Er der andre der har oplevet denne her jubelidiot før? .. er nu anden gang han spammer mig med alt mulig ubrugeligt lort der hører skraldegården til. .. Kan ikke helt finde ud af om han har mentale problemer eller hvad der lige sker for ham.
Yup... et utal af gange, og jeg har været meget tæt på at skrive "HVAD FANDEN SKAL JEG MED ALT DIT LORT OG RAGELSE!?" :lol: ... tror han har skrevet mindst 10 gange...
[img]http://razmo.ziphoid.com/ANKH.gif[/img]
R.I.P. Mindeprofil

Medlemsavatar
mik_c
Medlem
Indlæg: 974
Sted: Vesterbro

Indlæg af mik_c »

Razmo skrev:
mik_c skrev:
Clipboard01.jpg
Er der andre der har oplevet denne her jubelidiot før? .. er nu anden gang han spammer mig med alt mulig ubrugeligt lort der hører skraldegården til. .. Kan ikke helt finde ud af om han har mentale problemer eller hvad der lige sker for ham.
Yup... et utal af gange, og jeg har været meget tæt på at skrive "HVAD FANDEN SKAL JEG MED ALT DIT LORT OG RAGELSE!?" :lol: ... tror han har skrevet mindst 10 gange...
hahaha kunne være man skulle lave sådan en lydmaskine funding og så købe det samlet bare så man slipper for at se på hans ting fremover :dollargrin:

Medlemsavatar
Razmo
Forum Donator
Indlæg: 4595
Sted: Denmark

Indlæg af Razmo »

mik_c skrev:
Razmo skrev:
mik_c skrev:
Clipboard01.jpg
Er der andre der har oplevet denne her jubelidiot før? .. er nu anden gang han spammer mig med alt mulig ubrugeligt lort der hører skraldegården til. .. Kan ikke helt finde ud af om han har mentale problemer eller hvad der lige sker for ham.
Yup... et utal af gange, og jeg har været meget tæt på at skrive "HVAD FANDEN SKAL JEG MED ALT DIT LORT OG RAGELSE!?" :lol: ... tror han har skrevet mindst 10 gange...
hahaha kunne være man skulle lave sådan en lydmaskine funding og så købe det samlet bare så man slipper for at se på hans ting fremover :dollargrin:
Jamen var jeg sprunget til havde jeg både telt, consumerhøjttalere, udendørssko, generator og alt muligt... tror jeg ville kunne bo i skoven som survivor hvis jeg havde slået til... eller måske bare haft et brag af et garage-sale :lol: ... det værste er at han nogen gange spørger ind flere gange, eller på flere annoncer og med samme byttevarer man allerede lige har sagt "nej tak!" til... det er der jeg begynder at mærke nerverne stritte...
[img]http://razmo.ziphoid.com/ANKH.gif[/img]
R.I.P. Mindeprofil

Medlemsavatar
JesperS
Forum Donator
Indlæg: 398
Sted: København

Indlæg af JesperS »

Gotta love this one...
Ion.jpg
Ion.jpg (101.68 KiB) Vist 2491 gange
God weekend!

Nyt svar